Makanan musim hujan

Putu halba

Tepung manis
Ini dia antara makanan yg famous di Kelantan pada musim hujan seperti sekarang. (KFC n Mc D famous jugak…hehehe) Semua ni dibuat daripada ubi kayu.
Opss, jgn ada yg tanya mcmana nak masak sbb saya pun beli je.
Lagi pun, berderet-deret orang menjualnya di tepi jalan terutamanya putu halba. Musim sujuk ni makan putu halba panas…. sedappp.

5 Comments (+add yours?)

  1. TokNabe
    Dec 11, 2007 @ 10:49:00

    Memang sedapnya ujae2 make benda2 alah ni, so lagi kalu ado ubi kayucecah sambal atau ike kering, sedap jugok.

    Reply

  2. TokNabe
    Dec 11, 2007 @ 10:49:00

    This post has been removed by the author.

    Reply

  3. cikgu panji
    Dec 11, 2007 @ 12:08:00

    Sedap… tok terliur ke?

    Reply

  4. abqary
    Dec 13, 2007 @ 14:31:00

    Lagi sedap klu Cikgu Panji yang buat dan bg skit kt Abqary..hehe

    Reply

  5. cikgu panji
    Dec 13, 2007 @ 15:02:00

    Aqary, kalau buat sendiri belum tentu jadi mcm tu.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: