Banjir semakin buruk

Hari ni sekali lagi aku gi ronda-ronda kawasan banjir sekitar Pasir Hor, Pasir Tumbuh, Kg Sireh dan last sekali pusat bandar Kota Bharu. Nampaknya air semakin naik…seram rasanye…Kesian adik kakak kito kena pindah. Tapi ramai jugak kanak-kanak bersuka ria mandi manda di halaman rumah yg dipenuhi air. Bahaya tu…

Ni pulak di tengah-tengah bandar.

Tak berani nak terus ke hadapan.
Jom… u turn je kat sini.

3 Comments (+add yours?)

  1. mama ranggie
    Dec 13, 2007 @ 08:20:00

    kesian sangat kan…semua ni ujian cikgu…

    Reply

  2. cikgu panji
    Dec 14, 2007 @ 03:45:00

    Ya le mama. Ujian Allah menjanjikan pahala…

    Reply

  3. ---> kelat
    Dec 19, 2007 @ 11:58:00

    member kelat yg kat machang pon kena banjir gaks… keta ngan motor x bleh paking kat umah dah… erm, tabahlah hadapi sumer dugaan ini… kita adalah hambaNya…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: