Cikgu Panji Menang

Pertama sekali (gaya sambil membetul microfon atas pentas) terimakasih kepada penganjur, Cik Kelat , para juri iaitu Cik Kelat, Cik Kelat dan ketua juri Cik Kelat kerana memilih saya sebagai pemenang Pertandingan Pengujian Minda yang julung-julung kali diadakan ini. Saya amat terharu dengan kemenangan ini dan sekali lagi terimakasih untuk semua.

6 Comments (+add yours?)

  1. zaiful
    Feb 23, 2008 @ 14:17:00

    salam juara,
    cikgu memang juara,
    cikgu ada pemikiran juara
    sebab tu menang ujian minda ni..
    hehehehe….

    Reply

  2. ---> kelat
    Feb 23, 2008 @ 14:42:00

    hehehe… tahniah yekkk… bile nengok piala… hengat2 ler kelatpaya… hikhikhik…

    Reply

  3. cikscarlet
    Feb 24, 2008 @ 14:46:00

    hihi..cewah cikgu panji, dah macam amik grammy award lak..hik hik

    Reply

  4. mama ranggie
    Feb 25, 2008 @ 04:15:00

    wah cikgu…

    tahniah2x…

    Reply

  5. cikgu panji
    Feb 25, 2008 @ 07:11:00

    Terimakasih…

    Reply

  6. xillix axillixa
    Feb 27, 2008 @ 09:05:00

    siap tepek kat blog… nak buat jugak lah

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: