Kerana Pilihanraya


Petang tadi cikgu panji sekeluarga ke Besut kerana memenuhi undangan ceramah kenduri kahwin. Jalanraya sesak persis berada di akhir Ramadhan. Kiri, kanan, atas, bawah dipenuhi dengan bendera dan poster yang ada kalanya meneduhkan makhluk yang berada di bawahnya. Banyaknya bendera, banyaknya poster, terfikir pula saya, selepas pilihanraya nanti adakah semua ini akan dibuang begitu sahaja? Atau bolehkah dikitar semula?

7 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Mar 08, 2008 @ 04:23:00

    tak suke semak mata dan penglihatan jadi serabut ! erkkk

    Reply

  2. azlanlin
    Mar 08, 2008 @ 09:00:00

    Kita sama-sama tengok nanti…ke mana perginya lambang-lambang yang melambai-lambai tu…kan?

    Reply

  3. cikgu panji
    Mar 08, 2008 @ 09:54:00

    Ada orang cakap, lepas ni ada yg akan jadi kain basahan.Kesiannye

    Reply

  4. Jie
    Mar 08, 2008 @ 14:42:00

    poster nurul izzah paling top…semua dah ade org booking…. tak mcm yg org lain bersepah jatuh dlm longkang…kehkehkeh

    penatnya kakjie…huwaaaa

    Reply

  5. ---> kelat
    Mar 09, 2008 @ 14:24:00

    yg jenis kain… mmg btoi… dibuat kain basahan… tp yg kreatif… jahit cantum2 bleh jadik gebo a.k.a simut keta… hahaha… KESIAN…

    Reply

  6. ---> kelat
    Mar 09, 2008 @ 14:25:00

    yg jenih kotah ngan pestik… leh gak wat kitasmula… huhuhu… duit tuh… ngeeeeeeeeeeeee…

    Reply

  7. Jie
    Mar 10, 2008 @ 01:10:00

    cikgu..poster utk BA hanya bendera kain tak ada poster kertas ( kalau ada pun minimum sgt),diambil simpan akan digunakan semula tetapi kalau BN derang byk guna poster kertas….terus buang…> baca buang duit!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: