Macam-macam Ada

My favourite… Nasi kerabu.
Makan bersulam etak. Sedap…


7 Comments (+add yours?)

  1. aNgRiAni
    Mar 10, 2008 @ 03:57:00

    askum cikgu…adeiii setapnyer…nasi kerabu is my faveret cikgu…kalau balik kelate tak pernah tak makan…ahaks…pantang jupe…mesti nak bedal…yammmy betull…ni yg wat lapar nie…ancusss diet yani ari nie…yehaaaaaaaaaaaa…

    Reply

  2. nor
    Mar 10, 2008 @ 07:24:00

    alaa cemanalaah?
    nop jugakkk.

    ok two months to go.
    and pinggan tuh cam pinggan kat umoh.
    rindu.😀

    Reply

  3. pB
    Mar 11, 2008 @ 01:36:00

    Salam ..

    kalu kak ghumoh ni , sokmo dok buat nasik krabu kuning. Supo jah dgn nasi kerabu hok dalae gambar ni cuma nasi tu maso nok na’nok tu g bubuh serbuk kunyit…

    Reply

  4. cikgu panji
    Mar 11, 2008 @ 02:43:00

    Senang je kan masak nasi kerabu ni..

    Reply

  5. Hail Afiq
    Mar 11, 2008 @ 08:02:00

    nok make lagi senang che sue…sib baik saya sempat hari tu…

    Reply

  6. Jie
    Mar 11, 2008 @ 23:34:00

    nak tepon Suhakam, nk wat aduan ada org buat Penderaan Napsu…napsu makan..kahkahkah

    Reply

  7. cikgu panji
    Mar 12, 2008 @ 14:14:00

    Ampun…ampun…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: