Ronda lagi

Distinasi petang tadi ialah Kuala Kemasin.
.Pemandangannya cukup cantik
Terdapat beberapa orang kaki pancing menunggu umpan disambar ikan.
Memang sangat sesuai.
.
Juga tempat nelayan kecil menaikkan hasil tangkapan

Memang rezeki kami.
Terserempak dengan nelayan yg tengah menimbang udang yang besar ini.
Bestnye….fresh sesangat.

12 Comments (+add yours?)

  1. Jie
    Mar 21, 2008 @ 03:16:00

    udang tu yg tatahannnnn youuuu….

    Reply

  2. cikgu panji
    Mar 21, 2008 @ 03:28:00

    Hehehe…sorry

    Reply

  3. arsaili
    Mar 21, 2008 @ 04:22:00

    segarnya udang…salam maulidurasul

    Reply

  4. pB
    Mar 21, 2008 @ 05:19:00

    kuala kamasin ni daeroh mano??

    Reply

  5. aNgRiAni
    Mar 21, 2008 @ 06:19:00

    bestnyer cikgu…sejuk mata memandang…comeyyy laa gegirl tue…nak cium ciket….muaaahhhsss…anak cikgu ker?…comeyyy…udang tu pun sodap kalau digoreng…

    Reply

  6. cikgu panji
    Mar 21, 2008 @ 06:48:00

    pb, kuala kemasin tu daerah bachok.
    riani, tem ni dekat je ngan umah saya.udang tu memang segar betul…sedap

    Reply

  7. silversarina
    Mar 21, 2008 @ 09:03:00

    akak suka gambar2 kat kemasin tu, damainya… dan udang tu, untung cikgu dapat makan udang fresh🙂

    Reply

  8. Zawi
    Mar 21, 2008 @ 12:37:00

    Cikgu Panji,
    Untungnya dudok tempat comel, makanan laut fresh dan pastinya murah. Maso ambo kijo di ladang ketereh CIMA Besut tahun 1982 dulu boleh beli udang rimau sega ngan harga 7 rial jah sekilo. Dok pula tepi pantai seronok betul.
    Kuala Kemasin ni syurga la bagi peminat kamera macam Cikgu dan suami.
    Terima kasih la kerana gi jale kat blog ambo.

    Reply

  9. mama ranggie
    Mar 22, 2008 @ 02:44:00

    memang sodap udang tu…

    Reply

  10. cikgu panji
    Mar 22, 2008 @ 05:24:00

    Sedap….!!!! kalau pandai masak.Betul tak?

    Reply

  11. echah_syed
    Mar 23, 2008 @ 03:46:00

    setuju..sedap kalo pandai masak udang tu :p

    Reply

  12. cikgu panji
    Mar 23, 2008 @ 08:31:00

    Nampaknya ramai peminat udang kat sini.Combi, kita goreng je la ya.Cicah sos…hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: