Kota Bharu Mula Bermandi Cahaya

Agak kabur kerana saya snap dari dalam kereta menggunakan handphone murah. Walaupun belum ada pintu gerbang yang siap sepenuhnya, tetapi sepanjang jalan utama sudah meriah dengan kerlipan lampu yang berwarna warni. Ahad dan Isnin depan kami di Kelantan akan bercuti sempena Keputeraan Al Sultan Kelantan. Rasa-rasa nak makan angin. Boleh ke??

6 Comments (+add yours?)

  1. zairaza
    Mar 27, 2008 @ 03:25:00

    makan angin? tak boley tak boley.
    hehe.. tunggu sy balik…=)

    Reply

  2. mama mimie
    Mar 27, 2008 @ 05:06:00

    meriahnyer.. cikgu, eya ni. da pindah umah..

    Reply

  3. pB
    Mar 27, 2008 @ 05:59:00

    lanjutkan usia al sultan kami
    sultan kelantan raja ak krami

    kah kah ..
    setakat tu jah hok pB ingat …

    buleh tak nati cikgu postkan lirik lagu slamat sultae tu ….

    lamo doh tok kelik klate nie …

    Reply

  4. cikgu panji
    Mar 27, 2008 @ 07:37:00

    Nor, makan angin dekat2 je.Cameron ke, Pinang ke, Pangkor ke.Atau pun Terengganu.Lain le macam Nor tu,makan angin negara omputih.

    Reply

  5. cikgu panji
    Mar 27, 2008 @ 07:38:00

    U tahun Keputeraan Sultan Kelantan memang meriah.Siap dgn p.gerbang dan kereta berhias lagi.

    Reply

  6. cikgu panji
    Mar 27, 2008 @ 07:39:00

    PB, no problem. Nanti ye

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: