Buahati Combi

2 A berposing
.
Ada orang jeless bila Cikgu Panji berkepit dengan si manis ini. Selepas bermesej mesej akhirnya Cikgu Panji berjumpa juga dengannya di pasar tersohor ini. Maaf ya, tak de kelass langsung tempat pertemuan pertama kita.Hehehe. Nyaris tak ketinggalan bas kerana menanti Cikgu Panji yang dua kali naik turun pasar Siti Khadijah dalam usaha menjejakinya. Pertemuan beberapa minit ini cukup bermakna dan InsyaAllah kita akan jumpa lagi.

7 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Mar 30, 2008 @ 07:23:00

    express ni mcm berita dunia jer..combi tgu precious email pic dulu..:)

    macih byk2 sgt terharu..dia ckp c.panji tantek laa **hugs**

    ~ dia terkilan sbb tak dpt kasi cenderahati buat kenangan ..sume on da spot kan😀

    Reply

  2. cikgu panji
    Mar 30, 2008 @ 08:31:00

    Dapat jumpa pun dah seronok sangat…takyah cenderahati2 lah.Nak jumpa anak ngan mak pulak. Bila agaknye?

    Reply

  3. Jie
    Mar 30, 2008 @ 23:21:00

    ooo…depa dating je….best tu. comei anak dara depa tu cikgu…. cepatlah booking tuk sedara mara….

    lagi pun setahun dua lagi combi dah nk balik menetap kt semenanjung..tak de la nk bersaudara mara jejauh sgt :p

    Reply

  4. cikgu panji
    Mar 31, 2008 @ 00:41:00

    Hahaha K Jie, nak buat menantu pun itu sorang je anak yg ada.(Si kecik bergaun putih)Kalau tak, boleh jugak berbesan dgn combi…

    Reply

  5. echah_syed
    Mar 31, 2008 @ 07:53:00

    bole bole nak berbesan yer..ade bujang sorang kat umah ni sesuwei ngn yg bergaun tu…:p

    **hugs**

    Reply

  6. Anonymous
    Apr 02, 2008 @ 15:33:00

    wah wah…
    ana pny pic kua kt blog yg cun nie…
    tp ana nye pic la plak x brp nk cun…
    uhuk.

    mekaseh sudi jmp ana cg.
    mekaseh jgk tuk sume bnde2 yg besh dlm paper bag itu.

    kim slm kt ain.

    Reply

  7. cikgu panji
    Apr 03, 2008 @ 06:40:00

    Sama2.
    Ainnn….kak Ana kirim salamm

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: