Musim Bunga??

Patutla sehari dua ni hatiku berbunga. Rupanya sekarang ni musim bunga.
Pic diambil berhampiran tadika Intelek Maryam.

16 Comments (+add yours?)

  1. CikguZue
    May 13, 2008 @ 10:16:00

    kat M’sia pun musim bunga,ek…cantik bertaburan. apa namanye,ek?

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    May 13, 2008 @ 11:04:00

    Maaf, saya tak tahu nama apa.

    Reply

  3. arsaili
    May 13, 2008 @ 14:21:00

    sala, sini musim gugur..byk daun gugur menanda masuknya musim sejuk

    Reply

  4. cikgu jawe
    May 13, 2008 @ 14:38:00

    tu bunga kenanga kan?

    Reply

  5. manje
    May 13, 2008 @ 15:00:00

    bunga yang bertaburan memutih di jalanan… huhu cantik memikat gmbr nih🙂

    Reply

  6. echah_syed
    May 13, 2008 @ 15:04:00

    i like🙂

    Reply

  7. cikgu panji
    May 13, 2008 @ 20:40:00

    arsaili,sekarang ni botak le sekalian pokok?hehe

    cikgu jawe, bukan bunga kenanga. saya kenal bunga kenanga

    Reply

  8. cikgu panji
    May 13, 2008 @ 20:46:00

    manje,sebenarnye ada lagi pokok lain dgn bunga warna lain. tapi tgh memandu,tak sempat nak snap.

    combi, teringat masa nyanyi2 keliling pokok zaman dulu2 ke? Ngaku je…hehe

    Reply

  9. mama ranggie
    May 14, 2008 @ 07:52:00

    cikgu,cantik layout baru ni…

    ishh..nampak sgt mama dah lama x masuk sini kan!

    Reply

  10. CIKGU PANJI
    May 14, 2008 @ 08:07:00

    Mama, tak mandi le ptg ni coz kena puji. Nasib baik mama ingat lagi no rumah.Kalau tak, sesat larat…

    Reply

  11. Jie
    May 14, 2008 @ 12:47:00

    yuppp… ade sebatang pokok mcm gini tepi rumah jiran..time berbunga…lawa…tp kejap sgt kan

    Reply

  12. cikgu panji
    May 14, 2008 @ 13:59:00

    Rasa nak gi guling2 atas bunga2 tu,cantik…

    Reply

  13. aNgRiAni
    May 14, 2008 @ 15:12:00

    tanteknnyer…ala² bunga sakura kan…sama yer dgn bestday pakwe Cikgu…tu laaa…susahkan nak cari adiah untuk lelaki…taktau nak beli apa tau cikgu…kepala kiter dah pening lorrr… :p

    Reply

  14. Intan Rosnitta
    May 15, 2008 @ 02:03:00

    Alahai cantiknya…

    Bila hati berbunga2, hidup terasa lebih indah. Segalanya nampak sempurna.

    Moga cikgu happy selalu!

    Reply

  15. CIKGU PANJI
    May 15, 2008 @ 06:07:00

    Riani, pening kepala ye? Bungkus je la apa yg patut.

    Reply

  16. CIKGU PANJI
    May 15, 2008 @ 06:08:00

    Intan, ptg ni lagi berbunga-bunga sebab esok cuti…ye

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: