Syoknya Cuti

Makcik sebelah kanan ni terkial-kial nak balut hadiah sempena hari guru Jumaat lepas. Kalau dibiarkan, mahu rasanya sampai malam tak siap.

Dah siap balut hadiah, kita bertiga beralih kepada sesi bergambar. Lokasinya sama tak beralih-alih. Sebenarnya kami nak tengok antara kami bertiga, siapa yg paling terer ngambik gambar.

Abahnye tak mandang, gi tempat budak kursus di Lata Belantan.

9 Comments (+add yours?)

  1. CikguZue
    May 19, 2008 @ 18:10:00

    saya pilih yg ke3. sebab nampak terang and nampak bahagia gitu…mungkin yg memotonye, tgn tak menggigil…hehehe

    Reply

  2. pB
    May 20, 2008 @ 01:59:00

    Salam

    Lata Belantan tu kat maner ??

    Reply

  3. Jentayutiara
    May 20, 2008 @ 04:11:00

    syioknya cuti…. “rmhku syurgaku”

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    May 20, 2008 @ 06:11:00

    Cikguzue, saya pun rasa yg tu jugak paling lawa.Saja suka-suka.

    Pb, Lata Belantan tu di Jertih, Treng. Cantik jugak tem tu

    Reply

  5. CIKGU PANJI
    May 20, 2008 @ 06:15:00

    Jentayutiara, cuti memang syok. Tapi ada jugak orang yg tak suka cuti.Sebab terpaksa buat kerja rumah yg tak pernah habis2.

    Reply

  6. HAPPYIRFA
    May 21, 2008 @ 01:01:00

    salam cikgu panji..
    salam kunjung balas dr saya.nanti ada masa nak khatamkan blog ni

    Reply

  7. Intan Rosnitta
    May 21, 2008 @ 02:26:00

    Sessi posing anak-beranak!

    Reply

  8. cikgu panji
    May 21, 2008 @ 05:31:00

    happyirfa,saya pun baru baca separuh blog irfa.

    Intan, ini le kerja time cuti hari wesak lepas.

    Reply

  9. aNgRiAni
    May 21, 2008 @ 16:09:00

    suka ketiga² gambo cikgu sebab…semuanya ceria…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: