Baru Kebah

Ptg tadi sekali lagi aku bawak Ain ke klinik( tak jadi gi hospital ). Masa tu dia dah ok sebab 2 jam sebelumnya aku dah bagi ubat. Bila nampak tempat gelonsor kat dlm klinik tu, nak jugak dia main. Dr cakap takde tanda-tanda penyakit serius. Alhamdulillah.
Dari klinik, kita terus je ke pantai berdekatan. Layan keropok lekor dan meehon. Orang demam makan le sikit. Ok le tu.

Atas
Muka orang yg “kedemaman”
(Istilah yg salah. Jgn saman saya)

8 Comments (+add yours?)

  1. Jie
    May 22, 2008 @ 10:24:00

    ooo..dah kebah tu…nnt selera dia ada la..budak2 kaloo demam kejap je..nampak surutnya , kan

    kita ni demam 3-4minggu pun susah betul nk susut….hiks!

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    May 22, 2008 @ 10:45:00

    mudah-mudahan demamnya tak berulang.

    Reply

  3. nor
    May 22, 2008 @ 12:42:00

    nop deme jugok lah gini.
    bley g ja’le nge make..
    hehe =D

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    May 22, 2008 @ 12:55:00

    nor,jom kita tubik make. Bila nor free?

    Reply

  5. echah_syed
    May 22, 2008 @ 13:06:00

    cianyerr dia demam ekk??

    dulu2 mase kecik bila demam combi mnta beli kismis kuning tu jek..bila mkn rase cam best..

    ngape ekk.. :p

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    May 22, 2008 @ 13:40:00

    combi, la ni kalau demam, teringin kismis kuning lagi ke? Atau teringin s recipe?

    Reply

  7. cikgu jawe
    May 22, 2008 @ 22:14:00

    huhu.. aku naik demam tgk meehon tuh. sedapnya!

    Reply

  8. cikgu panji
    May 23, 2008 @ 01:36:00

    cikgu jawe, meehon tepi pantai..biasa biasa je, tak le sampai menjilat jari.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: