Nikmat Cuti

Cuti Pertengahan Tahun
23 Mei – 8 Jun 2008
.
Pagi tadi aku sempat masak nasi goreng, telur mata kerbau dan goreng keropok.
Lepas tu bersantai-santai, berjoging berbloging2 keliling dunia semahu-mahunya.
Walaupun cutiku ini berbekalkan 12 bundle skrip jawapan pelajar yang perlu ditanda aka periksa, tapi untuk dua tiga hari ini aku ingin menikmati cuti ini dgn sebenar-benar cuti. Dahsyatnye….ada jugak cikgu macam ni ye? Jangan tiru macam saya…..
.

Tapi kan, pukul 4.30 pagi tadi saya dah bangun.
Bancuh susu dan suapkan ubat untuk Ain.

4 Comments (+add yours?)

  1. Jie
    May 23, 2008 @ 22:52:00

    alaa…2-3 hari dari 2 minggu tu ape la sangat, kan

    cuti je cikgu….

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    May 24, 2008 @ 00:36:00

    ini yg buat i sayangg ni…hehe

    Reply

  3. BaniHassim
    May 24, 2008 @ 01:37:00

    Dah name Cikgu kan??? Gitula rutin nyer…
    Cuti pun berbayar…
    Tapi takpe, pahale nih Kak…
    Ganjaran dariNya lagi besh…

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    May 24, 2008 @ 02:05:00

    banihassim,itu yg lebihnye jadi cikgu ni.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: