Dua Beranak Mati Disembelih

Selasa 27 Mei, ketika seluruh ahli keluarga sedang berehat-rehat di awal pagi, mereka telah didatangi oleh 2 makhluk yang tidak dikenali. Tanpa membuang masa si ibu dan si anak jantan dalam keluarga tersebut telah ditangkap. Walaupun mereka telah berusaha untuk melepaskan diri masing-masing tetapi kudrat mereka tidak sekuat makhluk-makhluk tersebut. Akhirnya sebelum sempat meninggalkan pesan, 2 beranak tersebut mati disembelih. Selepas melalui beberapa proses yang panjang, akhirnya dua beranak tersebut telah dimasak sebagai lauk yang power untuk jamuan tengahari tadi.

Si ibu menunggu masa utk disembelih
Selepas disembelih
Giliran si anak

Sedia untuk dimakan

Mungkin ada yang tidak sampai hati untuk makan gulai ayam Belanda tersebut.
Jadi, inilah pilihan yang ada

Special punya. Collekk

12 Comments (+add yours?)

  1. Hafzan Lazim
    May 27, 2008 @ 15:45:00

    Konco-konco Naziha!!!! hahahaha

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    May 27, 2008 @ 22:27:00

    orang jauh sabar je la…hehehe

    Reply

  3. echah_syed
    May 28, 2008 @ 02:04:00

    tak sampai hati tgk kena sembelih laa cikgu..:(

    tp smpi hati mkn jek… :p

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    May 28, 2008 @ 02:08:00

    Ooo…saya tak sampai hati nak masak.Makan ok.hehe

    Reply

  5. zairaza
    May 28, 2008 @ 08:33:00

    hehe best2. curi gmbar ayam blanda eyh.😀

    Reply

  6. cikgu panji
    May 28, 2008 @ 13:04:00

    Ambik le nor…tambah2.

    Reply

  7. CikguZue
    May 28, 2008 @ 15:51:00

    oh tajuk yang menggemparkan!!

    baik juga pasal makan2…no komen. belasah makan je….hehehe

    colek pun sedap nampak…

    Reply

  8. CIKGU PANJI
    May 28, 2008 @ 23:27:00

    cikguzue,inilah antara kerja musim cuti yg digemari…hehe

    Reply

  9. cikgu jawe
    May 29, 2008 @ 01:17:00

    waaaaaa!! zalim! zalim!.. kejam!!.. kejam!! tak aci. lain kali bagitau dulu eh. boleh aku tumpang makan.. hehe

    Reply

  10. CIKGU PANJI
    May 29, 2008 @ 01:52:00

    cikgu jawe, saya gi jemput kat quarters tu, cikgu takde. saya gi kat umah baru tu, takde jugak.Rasanya kita selisih jln atau cikgu gi main boling.takdak rezeki le tu…

    Reply

  11. dee_dee
    May 29, 2008 @ 03:39:00

    salam perkenalan, cikgu..
    bersama2 lah kita mendidik anak bangsa…
    hidup cikgu!!!!

    Reply

  12. CIKGU PANJI
    May 29, 2008 @ 03:41:00

    dee_dee, t kasih.
    InsyaAllah semoga semangat ini tidak luntur.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: