Asyik Makan, makan, makan

Ingat ya, kita hidup ni bukan untuk makan. Tapi kita perlu makan untuk meneruskan kehidupan. Hari ni saya masak sikit je. Gulai….. (takleh cakap), ikan goreng dengan ulam-ulaman dan semestinya rakan karibnya budu. Tapi, dah siap masak, ada lagi rezeki di hari jumaat penghulu segala hari ini. Ada saudara menghulur siput masak lemak dan kerabu kulat campur buah bacang. Wow…memang special punya.

9 Comments (+add yours?)

  1. mama ranggie
    May 30, 2008 @ 07:47:00

    sedapnye siput tu cikgu!

    terliur mama di buatnye!

    Reply

  2. cikgu panji
    May 30, 2008 @ 07:58:00

    ada saudara bagi. sedappp…

    Reply

  3. Intan Rosnitta
    May 30, 2008 @ 08:27:00

    Sejak cuti ni, n3 semua pasal makanan ya cikgu…😉

    Kerabu nampak menyelerakan & mengiurkan kalbu.

    psstt gulai gappo tu cikgu??? hihi

    Reply

  4. paih
    May 30, 2008 @ 08:42:00

    gulai puyuh? huhuhu

    Reply

  5. CIKGU PANJI
    May 30, 2008 @ 10:26:00

    intan, rasanya 2 minggu cuti badan pun naik macam dipam-pam.

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    May 30, 2008 @ 10:39:00

    Ih, gulai puyuh?? hehe

    Reply

  7. CikguZue
    May 30, 2008 @ 20:58:00

    sedap2 nyeeerr…kecur air liur tengok.

    Reply

  8. Jie
    May 31, 2008 @ 04:27:00

    makan cikgu …makan…. selagi ade rezeki tu..hehehehe

    Reply

  9. CIKGU PANJI
    May 31, 2008 @ 06:26:00

    cikguzue, jgn sampai meleleh pula…

    k. Jie, bimbang takut terlebih makan pulak. hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: