56 atau 58??

Saya sesungguhnya mengaku memahami akan segala kandungan Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 6 Tahun 2008 serta implikasi opsyen saya ini dan saya sesungguhnya mengetahui bahawa opsyen yang telah saya buat ini adalah muktamad.
Bismillahirrahmanirrahim…. dengan bulat hati dan keputusan yg tidak berbelah bagi saya memilih 56 tahun. Rasanya cukuplah setakat itu saya mengabdikan diri sebagai kaki tangan kerajaan.

23 Comments (+add yours?)

  1. Jie
    Jun 18, 2008 @ 12:46:00

    Sik bek cikgu bulatkan hati , bukan bulatkan petak kosong tu..

    Owh….56 ,cantik gak no tu

    hehehehe…

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    Jun 18, 2008 @ 14:08:00

    aik…ada makna tersurat dan tersirat? hehe

    Reply

  3. Intan Rosnitta
    Jun 18, 2008 @ 15:34:00

    Minggu lepas adik sy ada tanya pendapat sy soalan yg serupa.

    56?
    Well done!

    Lama lagi tu 20 ++ tahun lagi kot hihi😉

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Jun 18, 2008 @ 22:54:00

    Intan, Kami diberi masa hingga hujung minggu depan utk berfikir.Hehe.
    Keputusan dah ada, tak perlu fikir panjang

    Reply

  5. TokNabe
    Jun 19, 2008 @ 14:45:00

    58?, larat lagi ke otak nak mikir dgn kudrat nak buat keje.. ish,ish..Rasanya cukup ler sampai 56. Rasanya kudrat ok tapi minda yg tak ok.

    Reply

  6. CikguZue
    Jun 19, 2008 @ 21:45:00

    saya yang jauh ni pun kena fikir jugak. lepas tu kena hantar dgn pos laju. saya tanda 58. harapnye masih diberi kekuatan utk mengajar. kalau x, 56 jugaklah mintak pencen.

    Reply

  7. echah_syed
    Jun 20, 2008 @ 01:57:00

    lor..patutnyer 45 jek :p

    sbb time tu bole dok lepak2 kat umah tgu abe balik keje..best tau😀

    Reply

  8. ---> kelat
    Jun 20, 2008 @ 05:35:00

    hmmmm… kbetulan pulak… ahaks…

    jap lagik kena lak dengo ceramah pasei ni… 56 vs 58… kol 3 kang… adeiii… maleh tol… rase mau zzzzzzzzzzzzz jerkkk… nak pilih hok mane se ek??? ade saranan x? utk kelat nih?? huhuhu…

    Reply

  9. HAPPYIRFA
    Jun 20, 2008 @ 06:09:00

    salam..
    sya kalau pjg umur dan masih sihat tubuh badan pencen 55 tahun je kot

    Reply

  10. CIKGU PANJI
    Jun 20, 2008 @ 06:40:00

    Tok, patutnye kena tanda 58 sbb org lelaki biasanya kuat…hehe

    Reply

  11. CIKGU PANJI
    Jun 20, 2008 @ 06:42:00

    Cikguzue, tahniah krn memilih 58. Ini baru betul2 bersemangat. Hidup cikguzue…

    Reply

  12. CIKGU PANJI
    Jun 20, 2008 @ 06:44:00

    combi, kalau saya pencen 45th, nak mkn apa? sbb kami yg baru ni hanya dpt pencen masa umur 56th.Tgh cari sponsor le ni…hehe

    Reply

  13. CIKGU PANJI
    Jun 20, 2008 @ 06:46:00

    kelat, mike ikut le cikguzue. Berkhidmat lama skit… jgn ikut ghupe teman yg pemalaih ni.

    Reply

  14. CIKGU PANJI
    Jun 20, 2008 @ 06:49:00

    Irfa, rasanya kalau pencen masa 50 th pun ok jugak. ya tak? Boleh selalu cuti-cuti malaysia. Tapi kalau dah pencen, ada ke duit…hehe

    Reply

  15. mama ranggie
    Jun 20, 2008 @ 07:28:00

    cikgu,hubby saya pilih 58…hehee…

    Reply

  16. CIKGU PANJI
    Jun 20, 2008 @ 08:01:00

    mama,bagus2. Orang lelaki kena kuat kuat.hehe

    Reply

  17. BaniHassim
    Jun 21, 2008 @ 08:55:00

    Huhu..Lame-lame pon buat sakit otak je kak…
    InsyaAllah, kalau dah dok umah, boleh buat bende lain..
    Beribadah ker, jage cucucecet ker…
    Heheh…

    Reply

  18. CIKGU PANJI
    Jun 21, 2008 @ 16:17:00

    Orang lelaki kena gi kerja sampai 58. Kalau takdak kerja, diorang fikir benda lain pulak…

    Reply

  19. Jentayutiara
    Jun 22, 2008 @ 02:51:00

    gud choice cikgu… ada byk masa lak nk bela cucu kan… huhuhu..

    Reply

  20. CIKGU PANJI
    Jun 22, 2008 @ 08:54:00

    jentayutiara, nak makan angin sampai kembung…hehe. macamlah duit byk…

    Reply

  21. Hail Afiq
    Jun 23, 2008 @ 09:03:00

    owh…56 ko?kalu 27 dah moral down guanow kiro?ado dok ore pencen umo 28?

    Reply

  22. CIKGU PANJI
    Jun 23, 2008 @ 11:41:00

    hail, umur 28 tu kena buang kerja ada la… bila nak balik kelate?

    Reply

  23. Hail Afiq
    Jun 25, 2008 @ 08:21:00

    hehehe…mama hail sarat lonie…tunggu masa jah…tak leh nok jale mano²…nanti lepas beranok kot…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: