Hobi Baru

Ain dengan baby crystal nye yang beranika warna. Habis le segala balang ummi dimasukkan benda ni. Tapi, cantik jugak….
&
&
&
&
Ain : Ummi, baby crystal ni dah beranak. Tengok… makin banyak. Yang besar ni mak dia, yang kecil ni anak dia. hehe

17 Comments (+add yours?)

  1. Jie
    Jun 21, 2008 @ 02:17:00

    owh..intan pun ade juga baby cystal ni..

    cantik, kan

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    Jun 21, 2008 @ 02:20:00

    Maknye pun suka nengoknye…hehe

    Reply

  3. BaniHassim
    Jun 21, 2008 @ 08:52:00

    huhu….saye suke term “crystal ni dah BERANAK….”…
    hUHU…
    Bende tak hidup pon boleh beranak ye kak???
    Hehehe…

    Reply

  4. BaniHassim
    Jun 21, 2008 @ 08:53:00

    Akak, tanamle sesuatu dalam tu…
    Abah sye yang suke gardening tu abis diletaknye pokok ati-ati…
    Iduop je, segar bugar…
    Keep it up Cikgu Panji…:p

    Reply

  5. azlanlin
    Jun 21, 2008 @ 17:23:00

    Cantiknyaaa…. kuning merah dan oren..menyilau nampaknya!.

    Reply

  6. Jentayutiara
    Jun 22, 2008 @ 02:50:00

    cntik oooo pas2 berank pinak la… sampai penuh pasu & balang.

    Reply

  7. CIKGU PANJI
    Jun 22, 2008 @ 08:44:00

    Banihassim, entah bila benda yg tak idup ni boleh beranak pinak…

    lagi satu, tak tau nak tanam pokok ape.

    Reply

  8. CIKGU PANJI
    Jun 22, 2008 @ 08:46:00

    Azlanlin, mainan budak2.sebulan dua lagi, entah2 dgn balang2 pecah…apa pun, harap2 boleh bertahan lama.maklumle, tuannya tu bukan boleh duduk diam.

    Reply

  9. CIKGU PANJI
    Jun 22, 2008 @ 08:47:00

    jentayutiara, beranak pinak…kembar lagi. hehe

    Reply

  10. mama ranggie
    Jun 23, 2008 @ 01:32:00

    cikgu,memang cantik tp kalo tambah bunga lagi cantik!

    n3 sebelum nih,rasa2nya mama akan jd puan A or D..hehehee…

    Reply

  11. CIKGU PANJI
    Jun 23, 2008 @ 04:00:00

    mama, kalau letak pokok, rasanya takdan idup . Makcik kecik tu bukan boleh tengok je.

    Reply

  12. BaniHassim
    Jun 23, 2008 @ 16:08:00

    akak nasihat le makcik kecik tu..
    bagi tanggungjwb, suh jage leklok, musti dier akan jage smpi pokok tu mati dgn sendiri…
    Budak2…

    Reply

  13. CikguZue
    Jun 23, 2008 @ 18:52:00

    cantik2 dan berkaler2 ye…

    Reply

  14. Intan Rosnitta
    Jun 24, 2008 @ 01:23:00

    Cikgu…

    Buka setakat ain yg suka tgk…kita yg tua ni pun minat…hehehe…darat sungguh!😛

    Reply

  15. CIKGU PANJI
    Jun 24, 2008 @ 08:19:00

    intan, ain yg mengamuk nak beli benda tu.dlm hati, maknye pun nak jugakk…hehe

    Reply

  16. HAPPYIRFA
    Jun 24, 2008 @ 08:44:00

    SALAM CP..
    ada semusim lepas si kakak mintak belikan baby ksistal ni.macam x caya jugak boleh beranak mende alah ni..

    Reply

  17. CIKGU PANJI
    Jun 24, 2008 @ 09:10:00

    Irfa, rupanya ramai orang yg minat ngan baby crystal ni….mungkin sbb dia boleh beranak…hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: