Hari Koperasi Peringkat Sekolah

Tarikh : 25 Jun 2008
Selepas dibacakan bermacam-macam perutusan dan ucapan perasmian, warga SMK Panji telah dihidangkan dengan sebuah teater yang amat menarik oleh Kelab Teater Pendidikan Khas yang bertajuk: Dua Belas Barisan Di akhirat.

5 Comments (+add yours?)

  1. Great Teacher BaniHassim
    Jun 25, 2008 @ 14:46:00

    Pendidikan Khas; bisu and pekak ek???Came buat teater..

    Reply

  2. pokcik a.k.a zouls
    Jun 26, 2008 @ 00:49:00

    baru pokcik teringat…rupa2 nya pokcik ada anak sedara dok ngajar satu sekolah dgn cikgu…nama dia cikgu Azimah Yaakob dok berek 12.

    …mcm jejak kasih plak jadik nya!

    Reply

  3. Jentayutiara
    Jun 26, 2008 @ 03:31:00

    tentu menarik teater tu kan…

    Reply

  4. Intan Rosnitta
    Jun 26, 2008 @ 03:42:00

    Uniknya tajuk teater tu. Kena ambik iktibar ni…😉

    Reply

  5. CIKGU PANJI
    Jun 26, 2008 @ 07:00:00

    Bani Hasyim,
    kelas khas smk panji takdak yg pekak, bisu atau buta. Cikgu diorang pun penulis skrip drama TV yg terkenal iaitu KA Raziah.

    pokcik,
    Kenal sangat le Kak Mah tu.Cikgu ERT.Jgn royat ke dia saya ada blog ni….please

    Jentayutiara,
    Memang menarik sesangat teater tu.Budak2 memang ternganga melihatnye. Rasa macam tak caya budak2 pend khas boleh buat mcm tu.

    Intan,
    Cikgu diorang ni penulis skrip cerekarama baru ni,yg bertajuk Lantana….(tak ingat le tajuk penuh.Yg fasha berlakun jadi isteri curang tu)

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: