Sukan Tahunan Intelek Maryam

Dalam perjalanan ke Tadika Intelek Maryam.
CP : Ain main gappo pahni?
Ain : Nanti, ummi tengok je la.
CP : Alaa…royat le Ain main gappo?
Ain : Ain mainnn…. tengok je la.
Go yellow go…
Go yellow go…

Rasanya sukan tahunan tadika ni lebih meriah dari sukan tahunan di sekolah menengah. Menang kalah bukan persoalan bagi pesrta yang mengambil bahagian.Dapat bermain ni pun dah kira satu kemenangan. Sebab ada jugak yang kalah sebelum bermain. Siap meraung-raung….meriah…meriah…Nasib baik Ain yg mewakili rumah kuning dapat hadiah. Berbaloi ummi bagi sokongan.

Lagi gambar di sini

8 Comments (+add yours?)

  1. mama ranggie
    Jun 27, 2008 @ 06:38:00

    memang seronok zaman kanak2 kan?

    Reply

  2. Kujie
    Jun 28, 2008 @ 04:17:00

    Tul tu cikgu…skrg ni sukan kat sekolah mak bapa org kampung tak peduli sangat…tak macam zamam kakjie dulu..kalau sukan sekolah..org kampung mak bapa bertenggek tepi padang meriahkan sekali.

    sukan tadika best… kalah pun cikgu bagi hadiah..hahaha

    Reply

  3. CikguZue
    Jun 28, 2008 @ 06:21:00

    memang meriah….best tgk costum tu…
    kalau sekolah menengah, bebudak macam tak heran je time sukan, so apetah lagi mak ayah.
    *cikgu pun…heheheh*

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Jun 28, 2008 @ 11:44:00

    mama,
    masa tu celik mata ingat main je.besttt..

    k jie,
    kat tadika, kalau tak dapat hadiah, mau ada yg meraung tak sedar diri.hehe.
    sekarang ni sukan tak berapa meriah sbb makpak byk kerja, takdan nak gi tengok anak2 bersukan.

    cikguzue,
    anak2 sekarang bukan minat sangat bersukan, main ps2 lagi seronok.
    hehe

    Reply

  5. Great Teacher BaniHassim
    Jun 28, 2008 @ 16:09:00

    sukan nih ade yg best, ade yg boring…
    Kalau ramai suppoters best laaa…Happening gilee..

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Jun 28, 2008 @ 16:20:00

    banihassim, betul tu.

    Reply

  7. Rashid
    Jun 29, 2008 @ 11:07:00

    hii salam kenalan. eeeee seronoknya jadi cikgu…hee heee

    Reply

  8. nadia yuna
    Jun 30, 2008 @ 00:13:00

    teringat zaman saya kekanak dulu
    nakal tak hingat!

    =)

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: