Lega

Alhamdulillah akhirnya aku berjaya juga menyiapkan kerja menanda skrip jawapan ini pada masa yang ditetapkan. Sukanya…walaupun Jumaat dan Sabtu lepas rasa macam tak cuti tapi bila dah siap, rasa sangat lega seolah-olah dah melangsaikan hutang seribu. Byknye hutang… 200 le kot… hehehe.

13 Comments (+add yours?)

  1. online lottery
    Jun 29, 2008 @ 08:07:00

    Thanks to the owner of this blog. Ive enjoyed reading this topic.

    Reply

  2. Rashid
    Jun 29, 2008 @ 11:08:00

    salam cikgu.. izinkan saya link ur blog. tqvm

    Reply

  3. Kujie
    Jun 29, 2008 @ 12:44:00

    wahhh…akhirnya..selamat juga.

    lega tu…mcm tarik nafas lubang hidung seluas2nya..hahaha

    Reply

  4. nadia yuna
    Jun 30, 2008 @ 00:12:00

    tahniah2

    =)

    Reply

  5. mama ranggie
    Jun 30, 2008 @ 01:47:00

    wah…selesai gak kan?dah tugas cikgu kan?membakar diri umpama lilin…

    Reply

  6. Intan Rosnitta
    Jun 30, 2008 @ 02:02:00

    Mesti cikgu lega… selega-leganya🙂

    Reply

  7. Jentayutiara
    Jun 30, 2008 @ 04:44:00

    lega kan bila kita dpt menyiapkn sesuatu… tarik nafas panjang2……………..

    Reply

  8. CikguZue
    Jun 30, 2008 @ 23:41:00

    tahniah.
    lepas tanda, biasanya baru kira markah. time ni la seronok. nak tahu brapa budak dapat. tapi kalau ramai yg gagal, x best jugak, kan…apepun kalau dah habis tanda, memang lega ya amat….

    Reply

  9. arsaili
    Jul 01, 2008 @ 00:40:00

    salam apa kabar…minggu lepas sy ke KB ehehehe..ni kat KT lagi

    Reply

  10. CIKGU PANJI
    Jul 01, 2008 @ 07:12:00

    cikgu rashid,
    sila..sila

    kujie,
    alhamdulillah legaa.lubang hidung ala pulak kak jie…eee sebanyak-banyak perumpamaan, perumpamaan itu pulak yg dipilih.hehe

    nadia yuna,
    t kasih kerana singgah.

    mama,
    taknak membakar diri. berdosa. apa lagi membakar diri utk orang lain….jgn marah

    intan,
    begitu le. legaa sekejap.

    Reply

  11. CIKGU PANJI
    Jul 01, 2008 @ 07:21:00

    jentayutiara,
    tarik nafas panjang2, lepas.
    ulang sekali lagi….. ok boleh masuk kelas.hehe

    cikguzue,
    bila anak murid dpt markah tinggi, cikgu seronok semacam je. kalau ada yg tak dpt jawab, rasa nak sekeh2 kepala diorang.tapi tak penah sekeh pun…hehe

    arsaili,
    ampun maaf byk2 sebab tak ingat nak maklumkan kpd arsaili mengenai jawatan yg ditawarkan tu.Bila baca komen ni baru teringat balik. Dah selesai ke?

    Reply

  12. TokNabe
    Jul 01, 2008 @ 07:33:00

    Gitulah keje cikgu.. lepas 1 siap akan datang 1 lagi. Sebelum dtg lagi yg bertimbun2 tu…. tarik nafas dalam2 dan puas2.

    Reply

  13. CIKGU PANJI
    Jul 01, 2008 @ 08:17:00

    tok, memang betul tu.kalau dah banyak sangat,bimbang pulak tak dapat disiapkan dgn sempurna.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: