Hari Keluarga SMK Panji


Walaupun Hari Keluarga SMK Panji bermula dengan acara BBQ malam tadi, tapi aku hanya dapat menyertainya pagi ini.Macam-macam acara dijalankan dan seperti biasa aku banyak menghabiskan masa mengawasi Ain di kolam renang. T kasih kepada KGKT kerana penganjuran program yang best ini.

6 Comments (+add yours?)

  1. TokNabe
    Jul 05, 2008 @ 06:19:00

    sek sy pun tgh bercadang nak buat hari keluarga ni… tapi buntu nak pi ke mana. cad saya senang je , pakat gi Hawaii…😀

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    Jul 05, 2008 @ 06:43:00

    Elok juga tok. Kalu gi hawaii, boleh saya tumpang? Teringin jugak…hehe.
    Atau pun buat hari keluaga, tempat tok cari etak ari tu.Sambil2 tu boleh salai etak…sedapp

    Reply

  3. Jentayutiara
    Jul 07, 2008 @ 07:25:00

    budak2 memang suka main ayeq…

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Jul 07, 2008 @ 07:42:00

    Betul tu jentayutiara,kalau boleh, tak makan tak minum pun takpe.

    Reply

  5. Azyyati
    Jul 29, 2008 @ 13:42:00

    apsal gambar mak saya ada kat sini🙂

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Aug 02, 2008 @ 00:50:00

    azyyati,
    mak awak?? Pengetua saya tu ke?

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: