Siapa Sangka

Malam tadi CP sekeluarga berpeluang makan malam dengan blogger famous dari Bumi Kenyalang. Tidak lain tidak bukan, pensyarah muda yang sentiasa berulang alik dari Malaysia ke Australia itu. Rupa-rupanya empunya diri sedang menyambung pengajian peringkat PHD. Combi mesti dapat agak dari awal lagi kan? Ya betul…. CP jumpa Arsaili. Terimakasih yang tidak terhingga untuk Arsaili kerana sudi jumpa CP sekeluarga. Semoga akan menyusul pula pertemuan-pertemuan seterusnya.InsyaAllah.

Dan terima kasih juga kerana cenderamata ini.

Gambar bapaknya ngak bisa disiar atas permintaannya. Maaf ye bapak-bapak, ibu-ibu.

14 Comments (+add yours?)

  1. mama ranggie
    Jul 09, 2008 @ 08:00:00

    wah…ni yg jeles nih…mano gambar ye cikgu?hehehe…

    Reply

  2. echah_syed
    Jul 09, 2008 @ 08:10:00

    3 ekor bb panda yg sgt cute.. :p

    combi dah tau sbb tuan punye bdn dah roger2..hehe 😀

    sgt friendly kan dak oz tu..🙂

    nak jupe cpanji gak..nak nak nak!

    Reply

  3. CIKGU PANJI
    Jul 09, 2008 @ 08:11:00

    gambarnya?? hehe.dah sain MOU

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Jul 09, 2008 @ 08:14:00

    combi, kita pun tak sabar nunggu pemilik mutiara hati tu datang. hujung th ni ye??

    Reply

  5. Jie
    Jul 10, 2008 @ 00:08:00

    mcm biasalah kalau jumpa Arsaili mesti tak de gambo..ehehehehe

    Reply

  6. Intan Rosnitta
    Jul 10, 2008 @ 03:18:00

    Memanjangkan silaturrahim antara kita…

    Nanti cikgu free singgah rumah ambik buahtgn lain pulak🙂

    Reply

  7. echah_syed
    Jul 10, 2008 @ 04:47:00

    insyaALLAH kalo ade rezeki🙂

    tguuuuuuuuuuuu !

    Reply

  8. CIKGU PANJI
    Jul 10, 2008 @ 07:35:00

    jie, sib baik mlm tu saya tak pikul kamera. Kalau tak, lantak le dia izin ke, tak izin ke, kita tempek je gambarnya kat sini.
    Arsaili tgh geram tu…sorry..

    Reply

  9. CIKGU PANJI
    Jul 10, 2008 @ 07:38:00

    intan, ini le seronoknya dunia kita. Menghubungkan silarurrahim walaupun sebelum ni langsung tak kenal…hehe
    bila kita pulak nak jumpa ye?

    Reply

  10. CIKGU PANJI
    Jul 10, 2008 @ 07:39:00

    combi, hutang belum bayor, insyaAllah saya pos hari Ahad ni. Rahsia tau…

    Reply

  11. IBU KUMBANG
    Jul 10, 2008 @ 09:58:00

    Wah bestnya dapat jumpa org jauh… Salam akak!

    Reply

  12. CIKGU PANJI
    Jul 10, 2008 @ 11:44:00

    ibu kumbang, salam kembali.tkasih krn sudi singgah

    Reply

  13. kuInaJentayutiara
    Jul 10, 2008 @ 12:58:00

    jeles nya…………………

    Reply

  14. CIKGU PANJI
    Jul 10, 2008 @ 22:29:00

    kuina,ada rezeki boleh jumpa.hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: