Sekadar Hiasan

Alangkah bahagianya
kalau di saat kelaparan
kita dihidangkan dengan udang
yang langsung tak muat pinggan ini
Ain : Udang betul ke palsu ni?
CP : Udang betul tapi dah takde isi.
Ain : Takutlah…besar sangat
CP : Hehe… Sedap ni

6 Comments (+add yours?)

  1. IBU KUMBANG
    Jul 10, 2008 @ 19:45:00

    YA Ampun Cikgu Panji… Pastu ada lak cheese meleleh.. apa ntah nama masakan tu… cedapnyer.. iskh..iskh.. meleleh..

    Reply

  2. CIKGU PANJI
    Jul 10, 2008 @ 22:26:00

    ibu kumbang, cepat ambik tisu.kang basah baju tu…hehe

    Reply

  3. echah_syed
    Jul 11, 2008 @ 02:25:00

    cengkerang ker tu..??canteknyerr !

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Jul 11, 2008 @ 04:07:00

    Combi,bukan cantik, sedapp…

    Reply

  5. Intan Rosnitta
    Jul 11, 2008 @ 04:56:00

    Saya ni kalau udang besar sgt x berapa suka sbb isi dia pejal… darat sungguh!

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Jul 11, 2008 @ 05:03:00

    Intan, OOO…macam tu pulak? Saya pulak suka yg besar, sedap dan senang nak buang kulit….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: