Tema Kuning

Saya sangat minat, sangat suka dan sangat sayang kepada orang-orang di dalam rumah-rumah ini. Sungguh…

8 Comments (+add yours?)

  1. paih
    Jul 11, 2008 @ 17:24:00

    cool

    Reply

  2. Hafzan Lazim
    Jul 11, 2008 @ 21:57:00

    Saya juga sangat suka dan sayang kepada semua ahli-ahlie rumah tersebut. Saya sangat rindu untuk duduk di tangga rumah kayu berwarna kuning itu. Dulu masa saya bosan-bosan masa tengah hari, saya pergi hanya untuk tidur di tangga tersebut bersama datuk dan nenet kesayangan saya. Saya doakan semoga semuanya panjang umur agar dapat bersama lepak di tangga tersebut.

    Reply

  3. CIKGU PANJI
    Jul 11, 2008 @ 23:04:00

    sehari dua ni tangga rumah kayu tu agak meriah.Kitorang lepak sambil makan dorian n moktan. hehe. Kena marah pulak…

    Reply

  4. echah_syed
    Jul 12, 2008 @ 16:22:00

    wow kaler diraja gitu🙂

    patik minta ampun tuanku !

    bila nak bawa patik melawat istana tuanku ni😀

    Reply

  5. zairaza
    Jul 12, 2008 @ 20:03:00

    haha ye la bru perasan umah warno kuning sumo. 2 years lg.. haih..

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Jul 13, 2008 @ 06:51:00

    combi, silap masuk ke? kat sini ada rumah hamba sahaya je….

    Reply

  7. Hafiz Lazim
    Jul 14, 2008 @ 03:24:00

    hahaha…rumah abah paling kuning antara semuanya….erm….sejak bila rumah ayah chick jadi kuning sekerat?

    Reply

  8. CIKGU PANJI
    Jul 16, 2008 @ 07:41:00

    nor,
    2 th tu kejap je…kami tunggu.

    fiz,
    w apa pun, kuning jugak…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: