Bukan Sebarang Goreng Pisang

Pisang goreng pun tempek kat blog. Takde cerita lain ke? Tapi kan, cuba Combi dan puan-puan perhati betul-betul. Sama tak dengan goreng pisang yang biasa anda goreng atau beli. CP memang tak reti goreng pisang dan tiap kali goreng,tak pernah jadi rangup seperti ini. Jadi, setiap kali CP ke rumah MIL, CP tidak ketinggalan beli pisang goreng ini. Sedap….

4 Comments (+add yours?)

  1. Intan Rosnitta
    Jul 25, 2008 @ 16:54:00

    Rumah MIL tu kat mana cikgu?

    Reply

  2. Great G.U.R.U BaniHassim
    Jul 26, 2008 @ 01:07:00

    depa yg meniaga nih ada tepung khas…
    pastu dier pakai tepung beras byk sket kot..
    ranguplaa…campur dier dah hembus2, tiup2, bace2 sket dlm gorg pisang tu….sedapla jadiknye…

    hehe…

    Reply

  3. suara
    Jul 26, 2008 @ 03:09:00

    Salam…

    Huhu… Su rindu pisang goreng kelate… rangup. nak balik!!!!

    Reply

  4. echah_syed
    Jul 28, 2008 @ 10:27:00

    tepung dia cair sbb tu jd gitu..šŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: