Majlis Perpisahan Puan Pengetua

Selamat bertugas di tempat baru.

12 Comments (+add yours?)

  1. Intan Rosnitta
    Aug 04, 2008 @ 07:48:00

    Ada drama air-mata tak cikgu??🙂

    Reply

  2. musafir
    Aug 04, 2008 @ 08:04:00

    ada peluang naik pangkat CP, Che Pengetua

    Reply

  3. CIKGU PANJI
    Aug 04, 2008 @ 08:05:00

    intan,
    macam biasa le…buat2 tak paham pulak

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Aug 04, 2008 @ 08:08:00

    musafir,
    cp langsung tidakk layak dan tidak berminat.

    Reply

  5. TokNabe
    Aug 04, 2008 @ 09:46:00

    Yang pergi akan berganti…..yang baru mungkin peribadi belum diketahui lagi. Moga2 sama atau lebih baik😀

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Aug 04, 2008 @ 11:39:00

    tok,
    begitulah hendaknya.buah pulasan ada lg ke?? hehe

    Reply

  7. Jie
    Aug 05, 2008 @ 09:00:00

    eemm..yang baru datang tu…
    selalunya mcm “penyapu baru”

    Reply

  8. TokNabe
    Aug 05, 2008 @ 09:09:00

    Pulasan ada.. cuma nak eksport tak tepati piawaian.

    Reply

  9. en_me
    Aug 05, 2008 @ 12:57:00

    sodeynyerrr.. kannns

    Reply

  10. CIKGU PANJI
    Aug 05, 2008 @ 13:01:00

    jie,
    Pengetua baru ke, lama ke, kita ngajar mcm biasa.hehe

    Reply

  11. CIKGU PANJI
    Aug 05, 2008 @ 13:02:00

    tok,
    dpt tengok pun jadi le.kayanya bumi M’sia tercinta.

    Reply

  12. CIKGU PANJI
    Aug 05, 2008 @ 13:04:00

    en_me,
    Setiap perpisahan mesti sedih.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: