Masih Di Bandaraya Bersejarah

Berlatar belakangkan kincir air Kesultanan Melayu Melaka
Banyak tempat yang boleh dikunjungi

Ronda lagi dan lagi

Dari Menara Taming Sari

Menyusuri anak sungai untuk sampai ke tempat seminar di Perkampungan Seni, Muara Sungai Duyung, Permatang Pasir.

9 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Aug 15, 2008 @ 06:54:00

    lorr..kan combi dah ckp dia tetap bukak blog hehe.. :p

    takpe hapdet pic pun buat kita hilang rindu kat dia..🙂

    enjoyzz jgn tak enjoyzzz !

    Reply

  2. cikgu panji
    Aug 15, 2008 @ 07:00:00

    sibbaik kat hotel ni boleh online. hehe

    Reply

  3. cikgu jawe
    Aug 15, 2008 @ 07:21:00

    ehehe.. aku tgh selak2 buku sejarah melayu. cari2 fakta zaman kesultanan melaka yg mana ada kincir air nih. hehehe

    tak sah gi melaka kalau tak gi dataran pahlawan.😛

    Reply

  4. Superb GURU BaniHassim
    Aug 15, 2008 @ 11:49:00

    Waa…cuti msia nampak…mentang2la kelate doh cuti awa…

    BTW, happy holiday…😀

    Reply

  5. cikgu panji
    Aug 15, 2008 @ 12:12:00

    cikgujawe,
    dah jumpa ke dlm buku yg dicari.

    banihassim,
    nak gi paghih taklih, dpt gi melaka pun jadilah…hehe

    Reply

  6. IBU KUMBANG
    Aug 15, 2008 @ 16:19:00

    hehe syioknye CP cuti2 malaysia.. nak itut…

    Reply

  7. CIKGU PANJI
    Aug 18, 2008 @ 09:37:00

    ibu kumbang, masa pergi seronok,masa balik letih woo…

    Reply

  8. Kujie
    Aug 20, 2008 @ 04:16:00

    wahhh..jauh tu…dr pantai timur… naik menara lagi
    sy pun tak sempat nk naik

    Reply

  9. cikgu panji
    Aug 23, 2008 @ 04:11:00

    kujie, mcm le menara kat negara omputih nunn…hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: