Aktiviti Musim Cuti

Sebaik sampai di rumah dari Johor malam tadi, terus ke rumah saudara yg mengadakan kenduri. Kemudian, lebih kurang pukul 11.00 mlm bergegas pula ke rumah mak saudara yang akan mengadakan kenduri hari ini. Tolong apa yang patut sehingga jam melebihi 1.00 pagi. Dan, hari ini seharian menyambung cerita di tempat kenduri. Makan, makan dan makan sambil sembang, sembang dan sembang.

Mana pic pengantin aa?

8 Comments (+add yours?)

  1. Intan Rosnitta
    Aug 19, 2008 @ 01:48:00

    Masuk marathon buleh menang ni cikgu… Kita yg baca pun rasa letih!😛

    Reply

  2. zairaza
    Aug 19, 2008 @ 04:03:00

    sape kawin che su?

    alaaa rindu222 nop g tgk org kawin2.

    Reply

  3. CIKGU PANJI
    Aug 19, 2008 @ 05:56:00

    intan,
    tambah meletihkan lagi bila nengok kain baju kotor dlm beg.hehe

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Aug 19, 2008 @ 05:58:00

    nor,
    k dah (yg dok kat trengganu) kawin + kenduri kak mah naik umah baru.

    Reply

  5. Kujie
    Aug 20, 2008 @ 04:17:00

    syukurlah cikgu diberi kesempatan, kelapangan dpt hadirkan diri ke majlis jauh2 mcm tu…walau penat tapi seronok sbb bertemu saudara mara…

    meriah sgt…

    Reply

  6. cikgu panji
    Aug 20, 2008 @ 05:43:00

    kujie,
    time cuti sek ni le dpt berjumpa dan berkumpul sanak saudara ramai2.

    Reply

  7. TokNabe
    Aug 20, 2008 @ 05:50:00

    Saya balik 3 hari ke kelantan, dan menghadiri 4 hingga 6 majlis kawen, cukur anak jiran2 dan rakan2. Tangan masih bau gulai lagi ni.

    Reply

  8. cikgu panji
    Aug 23, 2008 @ 04:08:00

    tok, tangan bau gulai ke bau budu?? hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: