Menghirup Udara Pulau



citer lain kali ye
bye…bye

6 Comments (+add yours?)

  1. Kujie
    Aug 29, 2008 @ 13:48:00

    amboiii….cikgu
    lepas balik cuti..bercuti lagi

    Reply

  2. Superb GURU BaniHassim
    Aug 29, 2008 @ 23:36:00

    org tgh kembong pursenye…
    hujung tahun nih haruslah gi jejalan…
    boleh relaks2 ye???

    bonus pun akan dpt tak lame lagi…😀

    Reply

  3. nordee
    Aug 30, 2008 @ 02:23:00

    baguslah CP ni..rajin Cuti-Cuti Malaysia…

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Aug 30, 2008 @ 12:07:00

    kujie,
    sekali sekala jln2 ke pulau. Ops…naik boat aa…

    Bani Hassim,
    Nak tunggu kembung, tak jugak kembung…kempis pun lantak le..

    nordee,
    Dlm negara je yg mampu. w apa pun,syukur …

    Reply

  5. pokcik a.k.a zouls
    Sep 01, 2008 @ 02:44:00

    salam tuan umah…lama tak nampak batang idung (pokcik ler tuu…)

    pokcik baru ajer berangan nak angkut anak bini kesana cp dah pergi…tak aci nih! psstttt!!! nak tanya sikit…cp dok kat resort mana nih…siap ada swimming pond nie. budak2 mmg suker lagu nie…bapak budak nya plak suker jugak tapi suker benda lain…hehehe!!!

    sempena bulan ramadhan nie,pokcik kat kb nie nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang dah mula pun ari nie…dengan pesanan sambut ajer tak jadi kena puasa baru jadik kecuali uzur org pompuan…hehehe!!!

    salam dari kb.kn

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Sep 01, 2008 @ 13:36:00

    pokcik,
    bakpo nyo tak royat.kalu dok kita buleh gi sekali.ambo dok di arwana resort.ok jugak tem dia.layanan pun bagus.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: