Kawan Baru

Dua tiga hari meronda
Masuk kedai keluar kedai
Macam-macam yang dijumpa

Akhirnya inilah yang dibawa balik . Sukanya….

7 Comments (+add yours?)

  1. cikgu jawe
    Sep 08, 2008 @ 05:52:00

    wow!.. ikan arowana. mahal tu CP.

    Reply

  2. Anonymous
    Sep 08, 2008 @ 08:16:00

    buln2 puasani biar cukup bekalan lauk dalam peti, jangan nak bersahur dlm peti tak da lauk, nasiblah engkau ikan di aquarium.
    Saya pernah kesatu pasar ditebing sg nil,kesian ikan arawana dia org buat lauk jual kilo, dia org tak pandai appreciate the beauty.

    Reply

  3. cikgu panji
    Sep 08, 2008 @ 12:04:00

    cikgu jawe,
    yg ni tak mahal.lagi pun,insyaAllah tahan lama…hehe

    musafir,
    lauk takdak dlm peti takpe,asal ada dlm periuk atau bwh saji….hehe

    Reply

  4. Rashid
    Sep 08, 2008 @ 16:42:00

    salam cikgu panji,

    Tengok ikan je teringat kata-kata Dr Fadzilah – ‘hilangkan stress dengan melihat ikan. Tapi jangan melihat dari zahir saja, lihatlah sambil berzikir…

    Reply

  5. cikgu panji
    Sep 09, 2008 @ 06:34:00

    Betul tu cikgu.
    Menikmati sambil berfikir dan berzikir.

    Reply

  6. nordee
    Sep 09, 2008 @ 20:38:00

    kelisa memang cantik..tak payah letak ikan lain dalam akuarium…dia sekor pun dah menawan

    Reply

  7. cikgu panji
    Sep 10, 2008 @ 07:48:00

    nordee,
    ini kelisa yg biasa2 je. Yg cantik mahal sgt…tak mampu nak beli. hehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: