Rezeki

Alhamdulillah dalam bulan Ramadhan ni rezeki sangat murah.
Beberapa hari lepas, kami dapat kupon di bawah. Mula-mula ingatkan kupon main-main dan sudah tentu saya malu untuk menggunakannya. Tapi, pakweku itu dengan yakin telah menggunakan kupon ini. Alhamdulillah, nilai RM10.00 itu dia belanja tanpa masalah dan yang lebih penting, tanpa mengeluarkan wang dari poket.Hehehe. Sekarang masih ada baki RM10.00. Macam le ada RM10.000. Suka…
Dan semalam kami dapat rezeki lagi. Mula-mula dua tiga biji dan pada petangnya semakin banyak. Memang sah chickenpox. Kesian Ain…. Mudah-mudahan akan sembuh sebelum hariraya. InsyaAllah, kesabaran menanggungnya akan membuahkan pahala yang setimpal dari Allah swt.

*
*
*
*
Dan saya tengah menunggu rezeki ini pula.

Mudah-mudahan dapat sebelum raya jugak.
Hehehe. Ada ke orang nak bagi??

Hari ni ibu dan anak cuti.

14 Comments (+add yours?)

  1. Intan Rosnitta
    Sep 23, 2008 @ 04:59:00

    Hadiah yg itu mmg best. Kita pun nak kalau ada org nak bagi.

    Hihi😀

    Reply

  2. TokNabe
    Sep 23, 2008 @ 06:54:00

    Kalau dah rezeki jangan di tolak, kalau tak de rezeki jangan pulak mengeluh. Insya Allah rezeki Allah sentiasa ada…

    Kesian kena pula chickenpox si Ain. Moga cepat sembuh sebelum hari raya. Seminggu lagi tu….

    Tahun ni ambo puasa di johor, raya pun di johor.

    Reply

  3. CIKGU PANJI
    Sep 23, 2008 @ 12:27:00

    intan,
    mudah-mudahan dapat yg dihajati.hehe

    toknabe,
    Betul tu. Rezeki Allah sentiasa ada.
    Tok,raya kat johor pun best jugak.Tak caya? Tanya makwe kat sebelah.hehe.
    Takpe, hujung th ni boleh balik main banjir kat kelate.

    Reply

  4. echah_syed
    Sep 23, 2008 @ 16:13:00

    tgu bonus laa tuu..rezeki lagik🙂

    cincin tu ko nak gi minang sape utk sape??

    jgn tersalah pinang yer.. :p

    Reply

  5. Rashid
    Sep 23, 2008 @ 17:13:00

    Bersyukurlah dengan rezeki tu… tapi chickenpox rezeki jugake??? he he bagus tafsiran bermakna tu.

    Reply

  6. Anonymous
    Sep 23, 2008 @ 17:26:00

    lagu raya dendang perantau – still the best

    Reply

  7. Abang Long
    Sep 23, 2008 @ 22:00:00

    Allah sentiasa bersama mereka yang bersabar.

    Reply

  8. Jie
    Sep 24, 2008 @ 00:49:00

    kalo anak dara….ade la org nk hantar cicin tu..

    kesian Ain

    Reply

  9. Kujie
    Sep 24, 2008 @ 00:49:00

    kalo anak dara….ade la org nk hantar cicin tu..

    kesian Ain

    Reply

  10. ADIEJIN
    Sep 24, 2008 @ 04:21:00

    Chicken pox lamo nok bulih ko sembuh molek. Aduuss..Sian ko anok awok. Takpo, kalau ramai ore kesian, lagi ramai bui pitih rrayo.

    Reply

  11. cikgu panji
    Sep 24, 2008 @ 06:47:00

    combi,
    Bonus?? + – + -, habis. hehe
    cincin tu hadioah kasih sayang. gelak nguling2.

    rashid,
    Mudah-mudahan rezeki ini memberi manfaat utk kehidupan yg kekal.

    ab long,
    Begitulah kasih sayang Allah kpd hambaNya.

    Reply

  12. cikgu panji
    Sep 24, 2008 @ 06:50:00

    jie,
    Maknye pun kesian jugak. Taknak bagi duit raya ke? hehe

    adiejin,
    Bimbangnya takleh jumpa orang. meragam memanjang.kesian makpaknye.

    Reply

  13. en_me
    Sep 24, 2008 @ 09:37:00

    ammvoiii chantekksnyerr cincin bertatah berlian merah ittewww.. salam ramadhan cikgu panji.. selamat ariraya aidilfitri.. maaf zahir bathin..

    Reply

  14. CIKGU PANJI
    Sep 24, 2008 @ 10:10:00

    en_me,
    Cantik….tapi takdak sapa nak bagi.Uwaaa

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: