Oh la la

Ini dia cats eye.(rujuk buku The Secrets of crystals)
Ingatkan buah je ada nama gini.
Rupanya permata pun ada.
Makcik tak kisah…

Thank you…thank you

Bagi clear sikitt…

12 Comments (+add yours?)

  1. IBU KUMBANG
    Sep 24, 2008 @ 21:45:00

    wah! cincin raya tu…

    Reply

  2. zairaza
    Sep 24, 2008 @ 23:15:00

    hehe nop jugok!

    Reply

  3. Bint Lazim
    Sep 24, 2008 @ 23:15:00

    hehe nop jugok!

    Reply

  4. Intan Rosnitta
    Sep 25, 2008 @ 01:19:00

    Meriah lah raya tahun ni…

    😀

    Reply

  5. alia
    Sep 25, 2008 @ 02:45:00

    nice..hu..hu…nampak begaya…betambah meriah raya nie

    Reply

  6. cikgu panji
    Sep 25, 2008 @ 05:34:00

    ibu kumbang,
    rezeki bulan puasa.
    Selamat Hariraya Aidil fitri

    Reply

  7. cikgu panji
    Sep 25, 2008 @ 05:37:00

    nor,
    sikit lagi ada le orang bagi. Bukan satu, tiga lagi.hehehe.
    Balik M’sia dulu, pastu kita kira nak yg mcmana.OK

    Reply

  8. cikgu panji
    Sep 25, 2008 @ 05:39:00

    intan,
    Meriah… mercun sudah berdentum-dentum.

    alia,
    cincin murahan je….bergaya cara murahan jugak.hehe

    Reply

  9. Anonymous
    Sep 25, 2008 @ 10:21:00

    saya simpan banyak matarima tanda saya sapa negeritu,batunye ajelah.Buta habih lah rima.
    cat eye=matarimau=Petrified wood(kayu yang terbatu)
    msf

    Reply

  10. cikgu panji
    Sep 25, 2008 @ 11:54:00

    setahu saya tiger eye yg mcm kayu.maaf kalau tersilap

    Reply

  11. Anonymous
    Sep 25, 2008 @ 16:28:00

    mineral mengambilalih struktur kayu, maknanya nampak kayu tapi batu atau pun nampak lemah tapi keras atau fizikalnya lemah lembut tapi hati macam batu.
    sori saya lagi

    Reply

  12. Anonymous
    Sep 25, 2008 @ 16:30:00

    Sori , anda betul

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: