Jangan Lepaskan Tawaran Ini

Saya telah beraya, sedang beraya dan akan beraya lagi
Justeru, saya sangat respect kepada rakan-rakan yang telah selesai puasa 6.
Kerana saya belum lagi berpuasa 6 walaupun sehari.
Kwang….kwang… Sungguh tidak patut.

InsyaAllah minggu depan saya akan mula berpuasa.
Ini adalah n3 untuk motivasi diri sendiri.
Seperti rakan-rakan yang telah selesai puasa 6 itu,
saya juga seboleh-bolehnya tidak ingin melepaskan peluang untuk meraih tawaran hebat ini.
Syawal masih berbaki 20 hari.
Jika ditolak 6 hari untuk berpuasa, masih ada 14 hari untuk beraya.
InsyaAllah masih sempat dan sangat le sempat.
Minggu depan kita puasa ya
Adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, makcik pakcik.
Kepada rakan-rakan sejantina yang cuti umum bulan Ramadhan lepas, kalau diganti puasa sekarang pun cukup cantik.

Esok, satu kelas kanak-kanak ribena kat sekolah tu nak datang beraya.
Nak masak apa ya? Kejap lagi nak keluar beli barang.

Bagi je makan pisang ngan limau ni aci tak? hehehe

Advertisements

10 Comments (+add yours?)

  1. pB
    Oct 10, 2008 @ 06:31:00

    rayo aji ni ambo nok kelik lagi

    nanti email no hp , buleh ???

    Reply

  2. TokNabe
    Oct 10, 2008 @ 08:41:00

    W’pun berbaki 20 hari lagi. Orang perempuan kena juga beringat..ye cikgu panji. Buat cepat sebelum terlambat. 😀

    Reply

  3. cikgu panji
    Oct 10, 2008 @ 09:00:00

    pb,
    InsyaAllah beres

    toknabe,
    hok tu kita ore puwwan beringat sokmo dah. hehehe

    Reply

  4. echah_syed
    Oct 10, 2008 @ 11:15:00

    combi pun setat nx week gak.. 🙂

    Reply

  5. cikgu panji
    Oct 10, 2008 @ 12:42:00

    combi, bagus-bagus

    Reply

  6. Intan Rosnitta
    Oct 11, 2008 @ 01:39:00

    Terima kasih kerana mengingatkan. Intan br start sehari. Next week ingat nak pulun. InsyaAllah…

    Reply

  7. nono
    Oct 11, 2008 @ 03:23:00

    salam,

    nak dtg gak sekali ngan kanank2 ribena tue leh??ekekekekeke..:)

    Reply

  8. cikgu panji
    Oct 11, 2008 @ 05:00:00

    intan,
    saya lagi teruk. minggu depan baru nak mula.InsyaAllah

    nono,
    Sila2.Bawak kek coklat sekali tau.
    24 bijik kek tu, mesti ada lagi bakinye….hehe

    Reply

  9. alia
    Oct 11, 2008 @ 06:06:00

    kanak2 suka coklat..bago coklat jer la

    Reply

  10. cikgu panji
    Oct 11, 2008 @ 07:21:00

    alia,
    ini kanak2 tua, dah tak berapa suka coklat.hehe. t kasih singgah

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: