Jangan Lepaskan Tawaran Ini

Saya telah beraya, sedang beraya dan akan beraya lagi
Justeru, saya sangat respect kepada rakan-rakan yang telah selesai puasa 6.
Kerana saya belum lagi berpuasa 6 walaupun sehari.
Kwang….kwang… Sungguh tidak patut.

InsyaAllah minggu depan saya akan mula berpuasa.
Ini adalah n3 untuk motivasi diri sendiri.
Seperti rakan-rakan yang telah selesai puasa 6 itu,
saya juga seboleh-bolehnya tidak ingin melepaskan peluang untuk meraih tawaran hebat ini.
Syawal masih berbaki 20 hari.
Jika ditolak 6 hari untuk berpuasa, masih ada 14 hari untuk beraya.
InsyaAllah masih sempat dan sangat le sempat.
Minggu depan kita puasa ya
Adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, makcik pakcik.
Kepada rakan-rakan sejantina yang cuti umum bulan Ramadhan lepas, kalau diganti puasa sekarang pun cukup cantik.

Esok, satu kelas kanak-kanak ribena kat sekolah tu nak datang beraya.
Nak masak apa ya? Kejap lagi nak keluar beli barang.

Bagi je makan pisang ngan limau ni aci tak? hehehe

10 Comments (+add yours?)

  1. pB
    Oct 10, 2008 @ 06:31:00

    rayo aji ni ambo nok kelik lagi

    nanti email no hp , buleh ???

    Reply

  2. TokNabe
    Oct 10, 2008 @ 08:41:00

    W’pun berbaki 20 hari lagi. Orang perempuan kena juga beringat..ye cikgu panji. Buat cepat sebelum terlambat.😀

    Reply

  3. cikgu panji
    Oct 10, 2008 @ 09:00:00

    pb,
    InsyaAllah beres

    toknabe,
    hok tu kita ore puwwan beringat sokmo dah. hehehe

    Reply

  4. echah_syed
    Oct 10, 2008 @ 11:15:00

    combi pun setat nx week gak..🙂

    Reply

  5. cikgu panji
    Oct 10, 2008 @ 12:42:00

    combi, bagus-bagus

    Reply

  6. Intan Rosnitta
    Oct 11, 2008 @ 01:39:00

    Terima kasih kerana mengingatkan. Intan br start sehari. Next week ingat nak pulun. InsyaAllah…

    Reply

  7. nono
    Oct 11, 2008 @ 03:23:00

    salam,

    nak dtg gak sekali ngan kanank2 ribena tue leh??ekekekekeke..:)

    Reply

  8. cikgu panji
    Oct 11, 2008 @ 05:00:00

    intan,
    saya lagi teruk. minggu depan baru nak mula.InsyaAllah

    nono,
    Sila2.Bawak kek coklat sekali tau.
    24 bijik kek tu, mesti ada lagi bakinye….hehe

    Reply

  9. alia
    Oct 11, 2008 @ 06:06:00

    kanak2 suka coklat..bago coklat jer la

    Reply

  10. cikgu panji
    Oct 11, 2008 @ 07:21:00

    alia,
    ini kanak2 tua, dah tak berapa suka coklat.hehe. t kasih singgah

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: