Hadiah Utama

Saya sekeluarga baru balik dari sebuah pasaraya di KB
Sangat le selesa kerana pasaraya tersebut sangat lengang
Tak perlu beratur, tak perlu berhimpit
Lebih menggembirakan lagi
Dengan pembelian sebotol syampoo Ain dan sebotol syampoo sendiri
membolehkan saya membuat cabutan bertuah.
Dan malam ini alhamdulillah saya sangat bertuah
Tanpa disangka-sangka mendapat hadiah utama
Sebuah Honda DVD canggih

Ini dia Honda DVD yang dimenangi

Alhamdulillah rezeki datang tanpa diduga.

12 Comments (+add yours?)

  1. Intan Rosnitta
    Oct 15, 2008 @ 02:36:00

    Alhamdulillah…

    Supermarket mana ni cikgu?

    🙂

    Reply

  2. en_me
    Oct 15, 2008 @ 03:57:00

    en_me minta maaf dari kejauhan pada semua yang mengenali me selama ini .. maaf la segala kekurangan2 en_me yg ini k

    Reply

  3. ^aNgRiAni^
    Oct 15, 2008 @ 07:15:00

    waaa….bertuahnya CP

    Reply

  4. Kujie
    Oct 16, 2008 @ 01:59:00

    mmg bertuah tu..dari ribu2 org peserta..sy tu hadian yg F- berus gigi pun tak pernah dapat

    hahahaha

    Reply

  5. suara
    Oct 16, 2008 @ 03:00:00

    Tuah ayam nampak di kaki… tuah cikgu panji nampak di DVD. Hehehe…
    Alhamdulillah… dan tahniah cikgu.

    Reply

  6. echah_syed
    Oct 16, 2008 @ 04:05:00

    mesti ko dah dikurniakan mlm lailatul Qadar..🙂

    yg lame pos laa kat combi :p

    Reply

  7. cikgu panji
    Oct 16, 2008 @ 09:43:00

    intan,
    pantai timur.

    en_me,
    aik…mintak maaf kenapa ye?rasanya
    ngak ada salah apa-apa.

    angriani,
    kalau dpt kancil ke, kenari ke, mesti best…walau apa pun, syukur.

    Reply

  8. cikgu panji
    Oct 16, 2008 @ 09:51:00

    k jie,
    kalau dah rezeki tu tak kemana.Sebenarnya cp tak berhajat pun nak beli syampoo tu, tapi ain beria nak beli.bila dah beli utk ain, si S Girl tu kempen syampoo utk mak ain pulak.makcik kan pantang dikempen,terus terpikat.langsung dpt pilih satu sampul dlm kotak besar gajah tu. Buka2 je sampul tu, dpt huruf A.hehehe

    Reply

  9. cikgu panji
    Oct 16, 2008 @ 09:53:00

    su,
    tak tahu nampak ke dak sebab dvd tu belum bersambung pada tv lagi.hehe

    combi,
    kalau ngantar ke sabah, harus berkarat baru sampai.hehehe

    Reply

  10. kuIna Jentayutiara
    Oct 17, 2008 @ 08:59:00

    hari bertuah CP… mesti syiok giler..

    Reply

  11. cikgu panji
    Oct 17, 2008 @ 09:35:00

    kuina,
    nasib baik tak melompat sampai syiling….hehe.

    Reply

  12. @LiYaNNuaR
    Oct 21, 2008 @ 11:34:00

    tahniah cikgu… rezeki dtg bgolek tuh… pasaraya mana tu ek?? Pantai Timur kah?? sya sekadar meneka jer!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: