Terima kasih Daun Keladi

Dengan berbesar hati CP terima award ini dari Cendawanintim. Terima kasih

Pic di bawah tiada kaitan dgn award di atas.
Buahnya hampir mencecah tanah.
Walaupun tidak lebat tapi rajin berbuah.
Alhamdulillah, rezeki dariNya tidak terhitung banyaknya.

12 Comments (+add yours?)

  1. miszsensei
    Oct 19, 2008 @ 16:46:00

    salam perkenalan… tumpang lalu.. hehe

    Reply

  2. Intan Rosnitta
    Oct 20, 2008 @ 03:08:00

    Pauh epal? Buat ccolek sedap nie…

    😀

    Reply

  3. cikgu panji
    Oct 20, 2008 @ 09:29:00

    miszsensei,
    salam perkenalan.Lalu je ke? Singgah le dulu.

    intan,
    Memang pauh epal nih sedap makan ccolek. Lebih sedak lagi, kalau mkn ramai2.Nak suruh intan terliur skit…..hehehe

    Reply

  4. Kujie
    Oct 20, 2008 @ 10:41:00

    cicah dgn toyu sedap niii..nak2 isi yg kuning2 sikit…tgh mcm ni.lagi la sedap

    Reply

  5. cikgu panji
    Oct 20, 2008 @ 11:19:00

    k jie,
    betul tu….sangat le sedapnye.tapi kalau mkn sesorang tak best

    Reply

  6. echah_syed
    Oct 20, 2008 @ 15:32:00

    kalo masak dia masam kan..yg combi pernah mkn ler🙂

    bulat tak mcm tuan pokok yg menten slim :p

    Reply

  7. cikgu panji
    Oct 21, 2008 @ 07:44:00

    combi,
    tuan dia pun bulat gitu jugak….tapi bercita2 nak slim.hehehe

    Reply

  8. @LiYaNNuaR
    Oct 21, 2008 @ 11:38:00

    tentu rangupp tuh… nasib la x ngandong lagikkk… kalau termengidam… haruslah diposkan yek… ngeh ngeh ngeh…

    Reply

  9. Anonymous
    Oct 21, 2008 @ 14:27:00

    Pokok tak tahan lama, banyak musuh.
    Orang kelantan panggil semua yg sejenis dngnya pauh, pauh epal, pauh ringan, pauh gatal,pelbagai pauh2 siam dsb.Orang kelantan tak akan menukar panggilan pauh kepada mempelam.
    Panggilan lebih universal ialah mangga sebab enlish kata mangoes india kata manga setengah arab kata manju
    etc etc.
    Kebanyakan negara didunia ni ada mangganya sendiri.
    MSF

    Reply

  10. cikgu panji
    Oct 21, 2008 @ 14:48:00

    liyannuar,
    no problem…kalau ada buah le.hehehe

    musafir,
    memang betul, kebiasaannya pokok ni byk musuh dan jarang yg tahan lama.tapi alhamdulillah setakat ni pokok sebatang ni masih subur menghijau.

    Reply

  11. kuIna Jentayutiara
    Oct 23, 2008 @ 03:28:00

    alamak… lupa nak bw mai kuah rojak..

    Reply

  12. cikgu panji
    Oct 23, 2008 @ 08:24:00

    kuina,
    uwa….nak jugak kuah rojak.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: