Sambutan Hariraya

Seperti tahun lepas, sambutan hari ini juga diadakan di dewan SMK Panji.
Setiap kelas disediakan satu meja untuk menghidangkan berbagai juadah yang dibawa. Sangatlah banyaknya makanan hingga tak terlarat nak makan.
Syukur …banyaknya rezeki kurniaan Allah.

12 Comments (+add yours?)

  1. kuIna Jentayutiara
    Oct 29, 2008 @ 08:20:00

    1 kelas ada 30 murid
    1 murid 1 menu
    1 meja 1 kelas
    1 sekolah 40 kelas
    fuyooooooo nikmatnya makan…
    2 hari kenyang

    Reply

  2. cikgu panji
    Oct 29, 2008 @ 08:27:00

    kuina,
    tak larat makan, suruh diorang tapau pulak.

    Reply

  3. cikgu jawe
    Oct 29, 2008 @ 12:08:00

    hehe.. psssttt.. cikgu lelaki bawa kuih apa?๐Ÿ˜›

    Reply

  4. CJ
    Oct 29, 2008 @ 12:08:00

    hehe.. psssttt.. cikgu lelaki bawa kuih apa?๐Ÿ˜›

    Reply

  5. cikgu panji
    Oct 29, 2008 @ 12:22:00

    cikgujawe,
    tak perasan le pulak. cikgu2 urus kelas masing2 je.

    Reply

  6. ^aNgRiAni^
    Oct 29, 2008 @ 15:06:00

    dolu2 time sekolah…selalu wat majlis raya ikut kelas masing…
    ikut laaa nak bawak kuih apa…meriah jer…kongsi2 makanan…

    bestnya cikgu…

    Reply

  7. echah_syed
    Oct 30, 2008 @ 16:22:00

    rindu suasana mcm gini..tu laa dulu org suruh blajo gatei nak kawen huhu..๐Ÿ˜ฆ

    combi pernah bercita-cita nak jd guru tadika..percaye??

    combi mmg suke anak-anak yg comey lote :p

    Reply

  8. echah_syed
    Oct 30, 2008 @ 16:29:00

    org perak merantau ke sabah..sape tu ekk..?

    dah reject..meh nak isi borang semula utk permohonan tahun depan :p

    ehh terprasan pulokk..sape itu org perak๐Ÿ˜€

    Reply

  9. cikgu panji
    Oct 30, 2008 @ 23:50:00

    riani,
    dah merasa kat meja sendiri, kita bertandang pulak kat meja orang. nak habiskan semua meja kat dewan tu,memang berakhir dgn menengok je.maaf,cikgu dah tak larat makan. hehe

    combi,
    bukan gatei le, dah jodoh cepat. rezeki le tu. nanti jadi cikgu tadika kpd cucu2 pulak.suruh precious kawin cepat. (precious,jgn marahh…)

    Reply

  10. manje
    Oct 31, 2008 @ 06:27:00

    salam cikgu

    hehe meriahnye makan2… time2 gini la leh makan mcm2 kan… bertuah kite sume dok kat sini… ape nak sume ada…

    Reply

  11. cikgu panji
    Oct 31, 2008 @ 11:19:00

    manje,
    rasanya ini jamuan raya terakhir utk tahun ini.syukur krn nikmat yg tidak terhingga ini

    Reply

  12. @LiYaNNuaR
    Nov 02, 2008 @ 11:45:00

    chantek kek itu… suka pulak tengok… tak berapa suka mkn.. hehehe…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: