Baju Konvo

Jumaat depan (first day cuti sekolah) si kecik ini konvo. Bukan main lagi ye?
Dan boleh dikatakan setiap hari sejak akhir-akhir ini, dia asyik menceritakan perihal persiapan untuk majlis tersebut. Tapi bila ditanya: Ain buat persembahan apa pada majlis tersebut? Senang sahaja jawapan makcik ini: Surprise…mana boleh cakap!! Amboi…amboi…
Untuk majlis tersebut juga, si kecik ini menuntut dibelikan baju dan tudung yang berkerlipan. Jadi, tengahari tadi kami meronda KB untuk mencarinya. Dan inilah baju yang tanpa banyak soal dia terus berkenan.

Tak nampak pulak litlatlitlat tu. Takpe… kat luar baju ni sudah cukup mengerlip.

8 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Nov 08, 2008 @ 14:30:00

    anak tumpang combi baru abis konvo siap bergaya dgn baju kadazan dusun..🙂

    Reply

  2. IBU KUMBANG
    Nov 08, 2008 @ 14:33:00

    tadika depan umah tu, ari ni konvonya. Tapi sayang, ada mak bapak yang tak alert, bukanla suruh beli baju baru, atleast bagila anak tu pakai baju raya, nampak elok skit. ini tak selekeh je! Apasalahnya bagi bebudak happy skit!
    cantik baju tu!

    Reply

  3. manje
    Nov 10, 2008 @ 00:41:00

    salam cikgu

    selamat berkonvo utk si comei tu…
    uih seronok ye kecik2 lagi da berkonvo…

    Reply

  4. Intan Rosnitta
    Nov 10, 2008 @ 03:04:00

    Selamat berkonvo Ain!

    Selamat UlangTahun yg ke 6 (w/pun dah terlewat)!!!

    😀

    Reply

  5. cikgu panji
    Nov 10, 2008 @ 11:42:00

    combi,
    ain cakap teacher suruh pakai baju kurung apa2 warna pun boleh n tudung mesti putih.

    ibu kumbang,
    makcik ni beria nak berkonvo mengalahkan org nak terima ijazah….hehe

    manje,
    saya dulu sekali je konvo. budak sekarang tadika lagi dah berjubah bagai.

    intan,
    terimakasih.

    Reply

  6. Kujie
    Nov 10, 2008 @ 14:14:00

    wah..mcm baju artis kat Anugerah Skrin..hehehe

    Reply

  7. cikgu panji
    Nov 10, 2008 @ 14:27:00

    baju artis seksi le k jie. yg ni takde belah2 tayang tu.hehe

    Reply

  8. @LiYaNNuaR
    Nov 18, 2008 @ 10:47:00

    chanteknya baju konvo dia…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: