Jumaat Yang Indah

Konvokesyen & Kreativiti
Tadika Intelek Maryam 2008
Tarikh : 14 Nov 2008
Tempat : Hotel New Pacific
Macam biasa, berposing dulu sebelum keluar rumah

Pentas yang masih kosong

Make up tebal nampak…
Bersama guru-guru dan rakan-rakan 3 Green

Antara persembahan yang ditunjukkan

Teater Sejahtera Sepanjang Perjalanan

Bergambar sebelum majlis bersurai

Bersama Kak Iqah, Kak Adar dan Izzati

10 Comments (+add yours?)

  1. kuIna Jentayutiara
    Nov 14, 2008 @ 08:56:00

    seronok tgk ragam bebudak…

    Reply

  2. ija
    Nov 14, 2008 @ 09:13:00

    tahniah wat ain…

    Reply

  3. cikgu panji
    Nov 14, 2008 @ 11:53:00

    kuina,
    betul tu.persembahan mereka betul2 ikhlas

    ija,
    t kasih.Alhamdulllah guru2 tadika ini telah berjaya mengajar anak2 kita membaca dan menulis.

    Reply

  4. hafzan lazim
    Nov 14, 2008 @ 17:08:00

    Tahniah Ain. dah gard dah dia. Abe Je tok grad-grad lagi nih.
    Way to Go Ain!!!!!

    Reply

  5. cikgu panji
    Nov 14, 2008 @ 23:05:00

    je,
    hehehe

    Reply

  6. zairaza
    Nov 14, 2008 @ 23:54:00

    haha nop grad jugok. sengsara jiwa ragakuuu. haha.

    tahnian ain! and iqah jugak.
    awesomelah anda2 berdua!

    Reply

  7. Intan Rosnitta
    Nov 15, 2008 @ 02:09:00

    Wah! Cantik ain pakai baju konvo..

    😀

    Reply

  8. cikgu panji
    Nov 15, 2008 @ 03:44:00

    nor,
    sikit lagi boleh grad aa…as sobru minal iman. hehehe
    dok la US tu puas2 dulu, jln2 tengok tempat ore, bila balik m’sia nanti payah dah nak gi,kecuali kawin ngan datok…gelak guling2….

    intan,
    diorang ni,tadika dah pakai jubah konvo.emaknye yg tua ni pun baru sekali baru pakai jubah gitu.hehe zaman dah berubah

    Reply

  9. Kujie
    Nov 16, 2008 @ 09:15:00

    tahniah..wahhhh..jelingan mengamcam

    Reply

  10. cikgu panji
    Nov 16, 2008 @ 12:21:00

    kujie,
    t kasih…agaknya hensom bebenor org yg dijeling tu…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: