Tahniah

Alhamdulillah.
Sekalung tahniah untuk Iqah
kerana berjaya mendapat 5A
dalam UPSR yang baru diumumkan.
Semoga kejayaan ini menjadi pembakar semangat
untuk Iqah terus mencapai kejayaan dalam peperiksaan seterusnya.

15 Comments (+add yours?)

  1. ibnulazim
    Nov 15, 2008 @ 05:10:00

    Tahniah Iqah..

    Reply

  2. azza_irah
    Nov 15, 2008 @ 23:30:00

    salam..
    tahniah juga utk iQah..

    Reply

  3. cikgu panji
    Nov 16, 2008 @ 01:21:00

    ih,
    dah siap beg tepi pintu rumah ke? sebelum balik derrak n kubbang sepuas hati.Nak gi pulak bukannya dekat UK tuh….hehe .c su dpt tengok gambar pun jadi le

    azza,
    t kasih. iqah ni anak saudara saya.

    Reply

  4. cikgu jawe
    Nov 16, 2008 @ 02:59:00

    iqah! cpt2 kenen hadiah dari makcik awak ye. hehe. lps 25hb tau.. kekekeke

    Reply

  5. cikgu panji
    Nov 16, 2008 @ 03:06:00

    cj,
    ooo byk cantik. dah bagi le..

    Reply

  6. Kujie
    Nov 16, 2008 @ 09:17:00

    Tahniah Iqah…tahun depan dah sekolah menengah..rasa diri dah dewasa..hehehe

    Reply

  7. cikgu panji
    Nov 16, 2008 @ 12:01:00

    kujie,
    tkasih. ada budak menyentap sbb muka dia tak tumbuh jerawat mcm kak iqah. hehehe siapa lagi kalau bukan si ain.

    Reply

  8. IBU KUMBANG
    Nov 17, 2008 @ 08:37:00

    tahniah!

    Reply

  9. manje
    Nov 17, 2008 @ 08:46:00

    salam cp

    tahniah utk adik anak sedara cp nih… moga lebih cemerlang…🙂

    Reply

  10. cikgu panji
    Nov 17, 2008 @ 11:40:00

    ibu kumbang,
    t kasih daun keladi.hehe

    manje,
    t kasih. begitulah hendaknya

    Reply

  11. Intan Rosnitta
    Nov 18, 2008 @ 02:40:00

    Tahniah Iqah.

    Auntie tumpang happy sama!

    😀

    Reply

  12. cikgu panji
    Nov 18, 2008 @ 03:48:00

    intan,
    t kasih byk2

    Reply

  13. @LiYaNNuaR
    Nov 18, 2008 @ 10:46:00

    tahniah Iqah… sonoknya dia… dpt 5A lagi…

    Reply

  14. cikgu panji
    Nov 18, 2008 @ 11:21:00

    liyannuar,
    t kasih…tenkiu…

    Reply

  15. ibnulazim
    Nov 19, 2008 @ 07:12:00

    xdan nak berkubang mano lagi nih.. busy sket.. huhuhu

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: