Singgah Muzium

Selepas menyelesaikan beberapa urusan pagi tadi, kami terus ke muzium negeri kerana suami ingin berjumpa dengan seorang pegawai dari muzium negara. Kebetulan tengah berlangsung Pameran Keunggulan Seni Khat Dalam Tulisan Jawi. Jadi, kami ronda sekejap.

8 Comments (+add yours?)

  1. en_me
    Nov 25, 2008 @ 09:39:00

    ammvoiii cikgu ittewww.. cuti soklah jalan jalannns sokmo..

    Reply

  2. echah_syed
    Nov 25, 2008 @ 15:07:00

    mesti urusan bisnes sokmo..šŸ˜€

    precious ade ni dia balik 17/11 aritu..

    nnt ikut balik kg pulak.takpe tiket pree hiks :p

    sana ujan ekk.mcm tak smpi hajat combi nak jupe bakal besan ekeke :p

    Reply

  3. cikgu panji
    Nov 25, 2008 @ 15:18:00

    en_me,
    tak berapa nak boleh berjln sbb sejak akhir2 ini sentiasa hujan.

    combi,
    bukan bisness ape pun, ada urusan sikit.
    saje je precious tu ye…padahal boleh je tunggu kat kl. nanti boleh sesama balik kg.hehe dia dah jeling.
    aikk…tak jadi ke nak dtg kelantan cuti ni?

    Reply

  4. Nik Zulina Nik Taib
    Nov 25, 2008 @ 16:06:00

    Selamat makan angin ke destinasi.. moga selamat pergi dan kembali..

    Reply

  5. Intan Rosnitta
    Nov 26, 2008 @ 02:06:00

    Ain layak jadi duta Muzium lps ni!

    Reply

  6. ija
    Nov 26, 2008 @ 03:15:00

    saya suka pegi muzium..sebab kalau pergi muzium ni seolah2 saya mengembara dari satu zaman ke satu zaman..mungkin sebab dari kecil ayah suka suka bawa kami ke muzium..

    Reply

  7. cikgu panji
    Nov 26, 2008 @ 04:43:00

    na,
    selamat berangkat ke tanah suci. semoga selamat perjalanan dan mendapat haji yg mabrur.

    intan,
    takleh jadi duta muzium.penakut yg amat

    Reply

  8. cikgu panji
    Nov 26, 2008 @ 04:48:00

    ija,
    saya tak berapa suka sbb macam suram je. tapi kalau ada pameran tertentu contahnya kalau tak silap 2 th lepas ada pameran bonsai kat muzium, masa tu kalau boleh tiap hari pergi pun takpe.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: