Jom……….


CUTI-CUTI MALAYSIA
CUTI-CUTI MALAYSIA
CUTI-CUTI MALAYSIA

6 Comments (+add yours?)

  1. Nik Zulina Nik Taib
    Nov 26, 2008 @ 06:50:00

    Cuti ke mana tu??? Mmm…Si kecik tu lah yang bestnya..

    Reply

  2. Nik Zulina
    Nov 26, 2008 @ 06:50:00

    Cuti ke mana tu??? Mmm…Si kecik tu lah yang bestnya..

    Reply

  3. arsaili
    Nov 26, 2008 @ 07:53:00

    salam…wahhh selamat bercuti….cikgu nasir bawa bercuti kat mana ni?..ehehe

    Reply

  4. en_me
    Nov 27, 2008 @ 01:06:00

    ammvoiii cekgu ittewww.. sakannns

    Reply

  5. echah_syed
    Nov 27, 2008 @ 02:01:00

    cuti kat perak ke??

    singgah la teratak kita..🙂

    plan dah set nak gi sana samada jadi atau sebaliknyer bergantung pada rezeki laa ni.

    epi oliday yaa!

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Nov 27, 2008 @ 02:40:00

    na,
    jln2 kl je.

    arsaili,
    ingat nak gi umah arsaili tapi poket tak mengizinkan.hehe

    e_me,
    keluar ambik angin luar dari kg kejap.

    combi,
    perak selalu sangat pergi sampai dah boleh ingat apa yg ada sepanjang perjalanan. bila combi dah betul2 dok perak nanti, insyaAllah saya gi jumpa bakal besan. hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: