KL – Hari Ketiga

Malam tadi Ain meminta maksunya yg kebetulan ada urusan di UKM supaya menjadi pemandu pelancong untuk sesi meronda pada hari ini.

90% perjalanan asyik kena bergayut.
Makcik tak kisah…
Jalan-jalan dan makan-makan

Antara yang menarik perhatian
Seterusnya aktiviti berendam

5 Comments (+add yours?)

  1. echah_syed
    Nov 28, 2008 @ 15:27:00

    sioknyer mokcik kecik tu mandi manda ekk..🙂

    teringat precious & my bujang kecik dulu..bila cuti mesti bersaing dgn kengkawan dia nak mandi kat hotel.. :p

    kat beach takmo sbb panas laa kunun..takut hitam mcm laa dorang tu putih sgt😦

    combi kecik dulu bila cuti sekolah tak sabo nak balik kg berkubang kat tali air depan umah atok..bestnyerr!

    Reply

  2. manlaksam
    Nov 28, 2008 @ 16:59:00

    Seronok nampaknya. Semuanya berjalan lancar , Alhamdulillah.

    Reply

  3. cikgu panji
    Nov 29, 2008 @ 03:10:00

    combi,
    kita dulu lagi syokkk….berkubang cari anak ikan. kalau nasib tak baik, ada le habuannya.hehe

    pakman,
    tak balik kg ke cuti sek ni?

    Reply

  4. Intan Rosnitta
    Nov 29, 2008 @ 03:15:00

    Ain & aktiviti berendam mmg x leh dipisahkan!

    🙂

    Reply

  5. cikgu panji
    Nov 29, 2008 @ 03:31:00

    intan,
    itulah keseronokan yang paling menyeronokkan bagi dia setiap kali bercuti.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: