Sudah Bermula

Bermula fasa baru dalam hidup anakanda Ain.
Secara rasminya, pagi tadi kami mendaftarkan empunya nama Nur Ain Syafizah sebagai warga SK Sering, Kota Bharu. Semoga dipermudahkan Allah segala urusannya, menjadi hamba Allah yang taat, anak yang solehah dan menyejukkan mata dan hati kedua ibubapa serta memperolehi kejayaan cemerlang dunia akhirat.



19 Comments (+add yours?)

  1. PINATBATE
    Jan 03, 2009 @ 09:54:00

    Salam Cikgu Panji..
    Comey Ain..semuga jadi anak pintar,berakhlak mulia dan menyenangkan hati ibu bapa..

    Reply

  2. ija
    Jan 03, 2009 @ 10:39:00

    selamat menempuh alam persekolahan ain

    Reply

  3. atie
    Jan 03, 2009 @ 15:11:00

    Ain dah mula sekolah tu….yeah.Comel kan.

    Reply

  4. hafzan lazim
    Jan 03, 2009 @ 18:44:00

    way to go Ain!!!!

    Reply

  5. pokcik a.k.a zouls
    Jan 04, 2009 @ 01:33:00

    Selamat menempuh alam persekolahan buat Ain dan Selamat menempuh pe’el perangai anak murid buat CP…

    thn nie tak anok pokcik tak dop hok masuk darjah 1,semua nya dah besar panjang!

    Reply

  6. cikgu panji
    Jan 04, 2009 @ 06:59:00

    pinatbate,
    t kasih. begitulah hendaknya

    ija,
    t kasih. Untuk cikgu ija, selamat kembali ke sekolah jugak.

    atie,
    hari ni beria-ia cerita apa yg berlaku di sek.

    je,
    mcmana org german? opss…sebenarnya nak tanya macamana orang brunai? hehehe

    pokcik,
    t kasih. kalau boleh nak sambung lagi cuti.hehehe
    anak2 dah besar. patut le tak nampak pokcik bersesak-sesak cari baju dan kasut sekolah kat kb mall.

    Reply

  7. Kujie
    Jan 05, 2009 @ 01:34:00

    selamat pagi cikguuuuu…

    juga anak cikguuuuuuuuu

    Reply

  8. echah_syed
    Jan 05, 2009 @ 07:13:00

    dah sekolah bakal menantu ku ini..🙂

    Reply

  9. cikgu panji
    Jan 05, 2009 @ 08:44:00

    kujie,
    selamat ptgggg.

    combi,
    bakal menantu masih emm emm emm…..hehehe

    Reply

  10. DAP 313
    Jan 05, 2009 @ 13:59:00

    Alah sejuknya mata memendang begitulah hendaknya sampai ke hari tua…….. bolihkan

    Reply

  11. Intan Rosnitta
    Jan 06, 2009 @ 05:44:00

    Comel Ain pakai uniform sekolah!

    Reply

  12. cikgu panji
    Jan 06, 2009 @ 06:37:00

    dap 313,
    InsyaAllah. semoga “berjuruh” sesama manusia dan taat kpd Allah.

    intan,
    budak2… sekarang ni belum lagi ada PJ segala.lepas ni tak tau le macanan rupa kasut dan baju putih.hehehe

    Reply

  13. Abang Long
    Jan 07, 2009 @ 01:12:00

    Salam Maal Hijrah.

    Selamat menempuh alam persekolahan. Anak ke berapa ni ?

    Reply

  14. Hapi
    Jan 09, 2009 @ 14:15:00

    This post has been removed by a blog administrator.

    Reply

  15. cikgu panji
    Jan 09, 2009 @ 23:47:00

    abang long,
    terimakasih.
    itulah satu2nya yg ada.

    hapi,
    TQ

    Reply

  16. Halezza Ibrahim
    Jan 11, 2009 @ 00:13:00

    Sebayalah anak kita….moga ain berjaya kelak

    Reply

  17. nono
    Jan 11, 2009 @ 02:33:00

    salam,

    wahhh…blaja betul2 ye dik…hehehe..best nye dpt g skolah balik…ekekekeke

    Reply

  18. cikgu panji
    Jan 11, 2009 @ 07:33:00

    halezza,
    t kasih.tiap2 hari ada je cerita menarik yg dibawa balik.

    nono,
    jom le gi sekolah. masa mesyuarat pibg nanti. hehehe

    Reply

  19. miss cloudy
    Jan 13, 2009 @ 11:40:00

    salam singgah… sangat chomelllll ain… all the best to both of u

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: