Sukanya

Saya sekeluarga baru balik dari Sabah
Bercuti tiga empat hari sempena CNY
Macam-macam barang kami beli
Pergi dengan sebiji beg, baliknya dengan tiga biji beg
Semuanya cantik-cantik dan memikat hati
Lihatlah……….

Opsss….. Sebenarnya saya baru sahaja menerima bungkusan ini.


Terimakasih untuk sahabatku Combi kerana telah berhabis wang ringgit dan tenaga untuk mengirimkan serbamaknika cenderamata ini untuk saya. Terima kasih daun keladi.

16 Comments (+add yours?)

  1. nono
    Jan 28, 2009 @ 06:59:00

    salam,

    wahhhhh…shantekkk nyerrrr..:)

    Reply

  2. echah_syed
    Jan 28, 2009 @ 07:00:00

    oits..ciput jer tu mane berabis *malu aii

    timakasih kat posmen sbb kena anto gi tawang..:p

    Reply

  3. manje
    Jan 28, 2009 @ 07:07:00

    salam cikgu

    tumpang seronok… macam2 ade…🙂

    Reply

  4. CIKGU PANJI
    Jan 28, 2009 @ 07:10:00

    nono,
    semuanya cantik2 mcm org yang memilih dan mengirimkannya.

    Reply

  5. CIKGU PANJI
    Jan 28, 2009 @ 07:12:00

    combi,
    terima kasih byk2 di atas ingatan ini.

    Reply

  6. CIKGU PANJI
    Jan 28, 2009 @ 07:14:00

    manje,
    dah berlebih2 untuk dibahagi kpd kami sekeluarga. sukaa…..

    Reply

  7. cikgu jawe
    Jan 28, 2009 @ 07:30:00

    ehemm.. mesti ada mutiara biji2 tu kan. bestnya!

    Reply

  8. cikgu panji
    Jan 28, 2009 @ 08:02:00

    macam-macam ada cikgu.gunung kinabalu pun diposnya sekali.hehehe

    Reply

  9. echah_syed
    Jan 28, 2009 @ 13:45:00

    lor lupe nak tanye..

    muat tak rantai tgn tu..kalo combi mmg ketat sbb combi saiz XXL..:p

    dah pos baru teringat tak beli apa2 utk ain pun😦

    mokcik dah tua laa..pelupa😀

    Reply

  10. cikgu panji
    Jan 28, 2009 @ 14:05:00

    combi,
    rantai tu sedang elok macam diukur-ukur. Ain dah siap pilih apa yg dia nak. lepas tu baru di pass pada maknya.hehehe dah siap bergantung kat beg sekolahnya.

    Reply

  11. Nik Zulina
    Jan 29, 2009 @ 15:51:00

    Salam cikgu Panji.. Bila nak datang minum air zamzam nyer..?? Marilah..sementara masih ada stok … Ahlan Wa Sahlan.. Call dulu deh.

    Reply

  12. Intan Rosnitta
    Jan 30, 2009 @ 04:09:00

    Sungguh jeles. Kena pegi beli sendiri kat Sabah la kalau mcm ni.

    Huhu

    😀

    Reply

  13. cikgu panji
    Jan 30, 2009 @ 06:44:00

    na,
    t kasih.InsyaAllah akan sampai

    Reply

  14. cikgu panji
    Jan 30, 2009 @ 06:46:00

    intan,
    hehehe jom kita pakat gi sabah

    Reply

  15. Ira
    Jan 31, 2009 @ 15:07:00

    syok dapat hadiah….

    Reply

  16. cikgu panji
    Feb 02, 2009 @ 08:35:00

    ira,
    betul tu.t kasih daun keladi

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: