Seronoknya Jadi Surirumah

Rabu dan Khamis saya masih bercuti.(2 beranak tu sek spt biasa)
Tugas utama dua hari tersebut ialah hantar dan ambil Ain dari sekolah.
Selebihnya pergi pasar, masak, mendobi dan seumpamanya.
Paling best dapat memanjangkan masa tidur.
Dan malam tadi saya layan novel Tidak Kupinta sampai jam 3 pagi.
Bahagianya jadi surirumah sepenuh masa.

10 Comments (+add yours?)

  1. cikgusity
    Jan 30, 2009 @ 07:38:00

    memang bestkan jadi surirumah tapi surirumah macam kitalah sesekali … tapi kalau berterusan mak oi penat jugak dibuatnya…

    Reply

  2. pB
    Jan 30, 2009 @ 08:06:00

    sekali skalo tu memae best.

    tapi kalau hari hari ….
    parok jugok tuuu

    Reply

  3. cikgu panji
    Jan 30, 2009 @ 09:55:00

    cikgusity,
    jadi surirumah ni otak rasa lapang je.mesti awek muda.hehehe

    pb,
    mungkin betul kt pb, sekali sekalo meme best. tapi saya rasa macam best je kalau jadi surirumah sepenuh masa.

    Reply

  4. PINATBATE
    Jan 30, 2009 @ 14:55:00

    Salam cikgu panji..

    saya tak seronok jadi suri rumah sepenuh masa….asyik nak makan tidor jer..

    Reply

  5. cikgu jawe
    Jan 30, 2009 @ 15:03:00

    cuti paling best bila blh memanjangkan tidur. ahak!

    Reply

  6. echah_syed
    Jan 30, 2009 @ 15:39:00

    mmg best tapi pitih takde..😦

    Reply

  7. CIKGU PANJI
    Jan 31, 2009 @ 09:32:00

    pinatbate,
    mkn le best.hehehe

    cikgujawe,
    betul tu. lepas mkn tidur.lepas tidur makan.

    combi,
    combi tak kerja pun selalu byk pitis. nak jugak mcm tu…

    Reply

  8. Anonymous
    Feb 02, 2009 @ 05:03:00

    Jadi househusband lagi best.Dah try dua tiga kali tapi lam2 tak boleh , dapor tak berasap nanti.
    MSF

    Reply

  9. cikgu panji
    Feb 02, 2009 @ 08:33:00

    msf,
    tunggu betul2 kaya baru boleh berhenti kerja atau tunggu pencen.

    Reply

  10. Kujie
    Feb 03, 2009 @ 00:45:00

    seronok ye..sesekali mmg larrrrr

    huhuhuhu….. jom bergossip dpn tangga

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: