Mahalnya Emas

Masa tetap berlalu sama ada diisi dengan kerja buat yang bermanfaat atau sebaliknya. Yang pasti tarikh dan masa yg pergi tidak sekali-kali akan berulang lagi.Semakin banyak tugas yang tertunggak atau terbengkalai, maka rasanya makin cepat masa berlalu. Jadi, sebelum kita kesuntukan masa, marilah kita manfaatkan masa yang ada mengikut perancangan yang sepatut dan sewajarnya.
“Masa itu emas”

4 Comments (+add yours?)

  1. en_me
    Feb 17, 2009 @ 11:03:00

    ya, manfaatkan masa dengan update blog ghitewww.. ammvoiii cikgu panji tewww

    Reply

  2. cikgu jawe
    Feb 17, 2009 @ 13:44:00

    masa yg paling berat bg aku, buat rancangan mengajar. hehe

    Reply

  3. echah_syed
    Feb 19, 2009 @ 03:28:00

    ko tau aritu combi gi trade in emas..welaweii mcm tak percaya modal cuma rm3k jer bila dia kira tambah tolak dah jadi rm5k..bayangkan

    wow cheQ koyooooooooooo !

    teda duit laa mau beli emas buat pelaburan lagi..:(

    …………….

    out of topic ekk?

    takler masih cerita pasal emas kan..🙂

    Reply

  4. cikgu panji
    Feb 19, 2009 @ 09:11:00

    en_me,
    update blog pun bermanfaat jugak.hehehe

    cj,
    kacang je tulis buku tebal tu.tapi saya pun tak berapa rajin nak tulis….

    combi,
    kita miskin takleh beli emas. nak tunggu kalau ada sapa2 nak bagi faraid.hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: