Sehari Cuti Sehari Kerja, Sehari Cuti Sehari Kerja

Saya masih agak sibuk dengan kerja-kerja pendaftaran calon SPM 2009.
Minggu lepas murid-murid menghadapi Ujian Berasaskan Sekolah 1 (UBS 1)
Dan…..5 bundle kertas jawapan masih belum berusik.
Berbalik kepada tajuk n3, Jumaat lepas cuti seperti biasa, Sabtunya ada program Peningkatan Profesionalisme Guru di SMK Panji, hari ini Ahad sekolah seperti biasa dan esok cuti sempena Maulidur Rasul. Wujud kelegaan di sini.

9 Comments (+add yours?)

  1. pB
    Mar 08, 2009 @ 10:13:00

    salam cikgu

    kadae kadae tu cuti tapi tok sero supo cuti ….

    Reply

  2. cikgu panji
    Mar 08, 2009 @ 11:44:00

    pb,
    betul tu.kerja oh kerja

    Reply

  3. Rantong
    Mar 08, 2009 @ 16:29:00

    Salam ziarah. Such a great blog.

    View Profile: Rantong™

    Reply

  4. manje
    Mar 08, 2009 @ 17:57:00

    salam maulidur rasul cikgu…🙂

    Reply

  5. TokNabe
    Mar 09, 2009 @ 02:01:00

    Jadi cikgu kade2 cuti tu mae tak cuti. kalu cuti seminggu kade2 boleh cuti tiga pat ari jah… gitulah jadi cikgu lo ni.

    Reply

  6. cikgu panji
    Mar 09, 2009 @ 02:08:00

    rantong,
    terimakasih kerana singgah.

    manje,
    salam kembali.tkasih

    toknabe,
    begitulah nampak gayanya tok.tak boleh nak berangan jadi cikgu mcm zaman kita sekolah dulu.hehehe

    Reply

  7. Kujie
    Mar 10, 2009 @ 00:18:00

    Salam cekgu…selamat pagi

    sibuk cikgu ada manafaatnya…bakti utk anak murid…

    sibuk saya tatau hanyut kat mana…

    🙂

    Reply

  8. kuIna Jentayutiara
    Mar 13, 2009 @ 04:38:00

    bz nya cekgu…
    nampak coti mcm tak coti la no…

    Reply

  9. cikgu panji
    Mar 13, 2009 @ 09:45:00

    kujie,
    musim panas gini ada orang hanyut juga ke? hehehe
    sibuk kujie pun banyak manfaatnya sebab kita semua memang menggalas t/jwb dan peranan masing2 sebelum mengadap Yang Maha Esa.

    kuina,
    Aik….datang dua beradik ye?
    Cuti jugak….bukan tak cuti langsung.Beginilah nasibku….hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: