Jangan Tiru Macam Saya

Esok periksa PTK.
Dan saya belum baca apa-apa.
Yang lebih dahsyat lagi tak ada apa-apa buku atau nota yang nak dibaca.
Makcik langsung tak beli buku atau fotostat nota.
Nampak gayanya esok ada orang terpaksa mencuba nasib dengan melambung eraser.
Hehehe padan muka saya.

12 Comments (+add yours?)

  1. ija
    Mar 16, 2009 @ 12:52:00

    saya pun berdebar ni..maklumlah pertama kali ambik ptk..hihi

    Reply

  2. cikgu_math
    Mar 16, 2009 @ 13:03:00

    tak apa cikgu…tahun depan kita sama-sama ambil sekali lagi! ahaks…

    Reply

  3. Kujie
    Mar 16, 2009 @ 13:18:00

    moga cikgu berjaya..dipermudahkan segala urusan

    Reply

  4. atie
    Mar 16, 2009 @ 15:30:00

    haha…kita pun sama lah….kehkeh

    Reply

  5. TokNabe
    Mar 16, 2009 @ 16:40:00

    cuma berdoalah agar keajaiban berlaku nanti time result diumumkan…😀

    Reply

  6. cikgu panji
    Mar 17, 2009 @ 11:52:00

    ija,
    kalau berdebar baca buku takpe. hehehe

    cikgu_math,
    rasanya th depan terpaksa mencari pensil 2B lagi.Soalan tadi susaaah sgt.

    Reply

  7. cikgu panji
    Mar 17, 2009 @ 11:56:00

    kujie,
    t kasih di atas doa tersebut.tapi makcik langsung tak berusaha utk lulus.

    atie,
    kita tunggu le resultnye nanti.Tapi rasa mcm boleh agak…

    Reply

  8. cikgu panji
    Mar 17, 2009 @ 11:59:00

    toknabe,
    hehehe mana tahu bila keluar result nanti, dgn bergayanya kita lulus 4 – 4. tok tak ambik periksa ke?

    Reply

  9. en_me
    Mar 18, 2009 @ 00:28:00

    ptk tewww amenderr erk.. alala

    Reply

  10. cikgu panji
    Mar 18, 2009 @ 02:14:00

    en_me,
    ada budak nak kena cubit ni.

    Reply

  11. pija5120
    Mar 18, 2009 @ 18:35:00

    saya baru nk study utk ptk esok dgn jwb kuiz kt internet… he..he.. 1st time nk amik nih..

    Reply

  12. cikgu panji
    Mar 19, 2009 @ 01:21:00

    pija,
    mudah-mudahan boleh jwb dgn betul semuanya.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: