Perkara yang saya tidak suka

Hari ini saya dicerap oleh Guru Cemerlang (GC)
Sebelumnya memang agak tidak seronok.
Bukan apa, malu bila ada orang perhatikan kita mengajar.
Apa pun, saya redah je
Lepas tu, sangat lega…..

10 Comments (+add yours?)

  1. Fly
    Apr 06, 2009 @ 10:41:00

    salam bro, Alhamdulilah dah lega.

    Samalah macam aku bro, x suka bila ngajar ada orang perhatikan.

    Anyway semoga apa yang dirancang berjalan dengan sebaik-baiknya

    Reply

  2. cikgu panji
    Apr 06, 2009 @ 14:41:00

    t kasih singgah blog cp.

    Reply

  3. Kujie
    Apr 08, 2009 @ 11:20:00

    salam cikgu…kita yg jalan ni..kalau perasan ada org dok perati pun ,tempo dh lari…

    hehehe…syukur selesai juga

    Reply

  4. pija5120
    Apr 08, 2009 @ 16:47:00

    betul tu…
    kdg2 orang lalu tepi kelas pun saya senyap skjp…

    Reply

  5. cikgu panji
    Apr 09, 2009 @ 07:41:00

    kujie,
    kita kan pemalu. hehehe

    pija,
    40 minit org dok perati, lagi tak syok.

    Reply

  6. en_me
    Apr 10, 2009 @ 08:59:00

    ammvoiii cikgu ittewww.. pemalu ghupernyerr.. ehehe

    Reply

  7. atie
    Apr 10, 2009 @ 10:41:00

    saya pun kena santau gek cp. adeeeehh…..

    Reply

  8. Halezza Ibrahim
    Apr 12, 2009 @ 12:29:00

    Takpe…tak lama lagi awak plak GC..hehhee

    Reply

  9. cikgu panji
    Apr 12, 2009 @ 13:52:00

    en_me,
    memang i pemalu. gelak tak ingat….

    Reply

  10. cikgu panji
    Apr 12, 2009 @ 13:54:00

    atie,
    kalau kena santau bahaya.hehehe

    hehalezza,
    rhupe saya nak jadi gc. sangat le tidak layak.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: