Berita Terkini

Kawan saya cakap….baik tak payah baca buku. Baca buku pun tak dapat iv jugak.

Maka seronoklah CP sebab sememangnya empunya diri ini tidak membaca walau sebaris ayat sebelum periksa PTK baru-baru ni. Dan….nasib CP sungguh baik. Dengan bangganya diumumkan…..CP mendapat iv untuk kertas umum dan iv juga untuk kertas khusus.
Lepas ni naik gaji….yeey. Ain…malam ni nak makan kat mana? Ummi belanja….

Perkara kedua yang CP ingin kongsikan di sini ialah…. Jangan anda percaya dengan tulisan berwarna merah dalam n3 ini. Sebenarnya CP tersalah taip. Yang sebenarnya CP hanya dapat iii untuk kedua-dua kertas tersebut.

13 Comments (+add yours?)

  1. cikgu jawe
    May 18, 2009 @ 09:35:00

    tahniah!. dh blh naik dg48 tuh. hehe

    Reply

  2. cikgu_math
    May 18, 2009 @ 10:04:00

    he..he…
    CM pun sama…
    tak baca buku….dapat III, III.
    Lepas ni, kalau ada buku untuk PTK DG 44, nak baca ke? ha..ha..

    Reply

  3. atie
    May 18, 2009 @ 10:04:00

    Baru nak ucap tahniah, tapi takpe cp iii pun ok apa, sebab kita pun sama….hahaha, Hubby dapat iv,iv..jadi tumpang sekaki jelah.

    Reply

  4. arsaili
    May 18, 2009 @ 11:00:00

    salam..still bole naik pangkat kan..takpe..ehehe

    Reply

  5. cikgu panji
    May 18, 2009 @ 11:32:00

    cikgujawe,
    boleh isi borang je….hehehe

    Reply

  6. cikgu panji
    May 18, 2009 @ 11:34:00

    cikgu_math,
    belum terbuka hati nak baca buku2 yg tebal itu.baca pun tak berapa masuk.

    Reply

  7. cikgu panji
    May 18, 2009 @ 11:38:00

    atie,
    kesian kita…. tahniah utk suami atie. Bestnye…

    arsaili,
    pangkat? Taknak….sangat tidak layak. tapi naik gaji nak!! hehehe

    Reply

  8. Faridrashidi
    May 18, 2009 @ 14:10:00

    Salam cikgu..

    selamat berhari guru ya.. benarkah guru ramai tekanan mental? mungkin cikgu ada pandangannya. Boleh ke blog saya.

    Reply

  9. TokNabe
    May 18, 2009 @ 14:10:00

    so gerabak la kita ni.

    Reply

  10. Kak Long
    May 19, 2009 @ 03:38:00

    oh..tipah tertipu!
    Cam na pun, tahniahlah ya CP..! Bila hubby dpt, sama jg lah mcm CP gak yg dpt..
    KLong dulu pun tak baca pun masa nak g pereksa, mgk dah rezeki.

    Reply

  11. cikgu panji
    May 19, 2009 @ 08:27:00

    faridrashidi,
    terima kasih krn mengunjungi blog cp.InsyaAllah saya akan adakan kunjungan balas.

    toknabe,
    syukur…lulus le jugak (penyedap hati)

    kak long,
    hehehe….hubby pun dpt iii juga la k long. Atie punya suami yg dpt iv – iv.

    Reply

  12. Zana S
    May 19, 2009 @ 15:36:00

    apa maksudnya tu cikgu?? mcm tahu tapi.. baik bertanya sebelum salah sangka. hehehe…

    Selamat hari guru ya cikgu!🙂

    Reply

  13. pija5120
    May 26, 2009 @ 01:20:20

    salam..
    btl2 teripu.. tadi dok baca ayat warna merah je… baru nk ucap tahniah.. eh, tahniah gak dpt III pun.. kita serupa……… tp syarat baru PTK tu yg xbestnya.. cuma ada 2 peluang je lepas niii… lepas ni kena studi btl2 la cp…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: