Cepatnya Masa Berlalu

Esok Jumaat dan ini bererti hanya dua hari yang masih berbaki sebelum berakhirnya cuti pertengahan tahun 2009. Rasa macam nak demam je la. Uwaa……… Sahabat dan saudara yang balik bercuti di kampung, sudah beransur balik ke tempat kerja masing-masing. Sehari dua lagi daerah ini akan kembali sunyi. Lepas ni, meronda KB pun dah tak best. Collek pun akan kurang mengancam. Air kelapa di kuala pun kurang menambat selera.

Hisyamuddin pun dah nak balik N9.

9 Comments (+add yours?)

  1. cikgu_math
    Jun 12, 2009 @ 01:28:46

    dan kita pun kena bergelumang dengan tugas yang bertimbun….

    Reply

  2. HAFIZ
    Jun 12, 2009 @ 01:51:25

    hehe…tu la cp gelakkan saya….nasib la cp mengajar kat kg halaman jer…hehe

    takpe cp, tggu cuti raya plk…

    Reply

  3. cikgu panji
    Jun 12, 2009 @ 02:23:13

    cikgu_math,
    akan sibuk dgn sekolah dan anak-anak sekolah.

    hafiz,
    ye…kita tunggu raya. rasanya bulan 8 ada cuti juga.

    Reply

  4. TokNabe
    Jun 12, 2009 @ 07:56:19

    Ye CP selamat kembali betugas… sy balik kg pun rasa mcm tak puas. Banyak tempat selalu tak sempat nak roonda.

    Reply

  5. cikgu panji
    Jun 12, 2009 @ 08:17:06

    toknabe,
    cuti kali ni bekwoh berjujuk-jujuk.tak berapa dan nak wak benda lain.

    Reply

  6. Nik Zulina
    Jun 12, 2009 @ 14:28:48

    Betul3..kalau nak demam cari panadol selalu ..hehehe..

    Reply

  7. cikgu panji
    Jun 12, 2009 @ 15:33:46

    na,
    demam ni mkn panadol pun tak paka.kena duri palas…

    Reply

  8. Anonymous
    Jun 13, 2009 @ 08:20:45

    cik su, cepatnya masa berlalu. iqah raso marin baru balik,dah nak pergi dah…

    Reply

  9. cikgu panji
    Jun 13, 2009 @ 13:42:03

    iqah,
    takpe….bulan 8 ni cuti lagi.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: